لحظه‌ای که مهاجم کلمبیایی لیورپول، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول را به آرامش دعوت کرد

لحظه‌ای که مهاجم کلمبیایی لیورپول، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول را به آرامش دعوت کرد

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا 2024، تیم ملی اروگوئه و تیم ملی کلمبیا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی تیم ملی کلمبیا موفق شد با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد و راهی فینال این بازی ها شود.

به گزارش فوتبالی ، در پایان این بازی، داروین نونیز مهاجم باشگاه لیورپول که در تیم ملی اروگوئه حضور دارد، بسیار عصبانی و ناراحت شد به طوری که با هواداران کلمبیایی درگیر شد و با آن ها کتک کاری کرد.

لوییز دیاز مهاجم تیم ملی کلمبیا که او هم عضو باشگاه لیورپول است، سعی کرد با داروین نونیز صحبت کند و او را به آرامش دعوت کند. به نظر می رسد درگیری های داروین نونیز با هواداران کلمبیا به خاطر این بوده که هواداران کلمبیا به خانواده بازیکنان اروگوئه ای توهین کرده اند و آن ها هم پس از باخت عصبانی بوده اند و با این توهین ها عصبانیت آن ها شدت بسیار زیادی پیدا کرده است.

در هر صورت تیم ملی کلمبیا تیمی بود که به فینال کوپا آمه ریکا 2024 رسید و در مقابل تیم ملی آرژانتین قرار خواهد گرفت. اروگوئه هم با داشتن ستاره هایی مثل داروین نونیز و فدریکو والورده شکست خورد و در رده بندی به مصاف تیم ملی کانادا خواهد رفت.

1471