مهدی ترابی؛ کابوسی که برای تراکتور به انتها رسید!

مهدی ترابی؛ کابوسی که برای تراکتور به انتها رسید!

پایگاه خبری فوتبالی – خرید جدید تراکتور سابقه چهار بار گلزنی به این تیم را دارد که تمام گلهای او باعث شکست تراکتور شده بود.

به گزارش فوتبالی، بالاخره انتظارها به سر رسید و تراکتور دیروز از خرید بزرگ خود در تابستان رونمایی کرد تا مهدی ترابی رسماً فصل بعد در تبریز توپ بزند. او در حالی راهی تراکتور شده که راه گل زدن به این تیم را به خوبی بلد بود و البته هواداران تراکتور از گلهای او خاطره خوبی ندارند.

بیایید این گلها را با هم مرور کنیم:

دبل ترابی برای برد سایپا در تبریز

ترابی اولین گلهایش به تراکتور را در دوران حضورش در سایپا به ثمر رسانده است. لیگ هفدهم بود که این بازیکن با علی دایی و نارنجی‌ها راهی تبریز شد تا مقابل تراکتور قرار بگیرد.

خرید جدید تی‌تی‌ها با دبل خود یک‌تنه تیمش را در یادگار پیروز کرد تا پس از کنار رفتن یحیی گل‌محمدی از هدایت این تیم، دستیار وی مجتبی حسینی هم به پایان کارش در تبریز برسد. دیدار فوق با نتیجه ۲ بر ۱ به سود سایپا به پایان رسید و تک گل تراکتور را هم محمد ایرانپوریان به ثمر رساند.

هنرنمایی ترابی در روز پرخاطره هنانوف 

ترابی اما برای به ثمر رساندن سومین گل خود در برابر تراکتور پنج سال صبر کرد. بازی برگشت دو تیم تراکتور و پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بود که ترابی پاس گل اول محمد عمری را فرستاد و گل دوم تیمش را هم در دقیقه ۳۰ به ثمر رساند تا قرمزهای تهرانی با دو گل در خانه رقیب پیش بیفتند. البته در ادامه محمد عباس‌زاده دو گل برای پرشورها به ثمر رساند ولی گل لحظه آخری وحدت هنانوف مانع از کامبک شاگردان پاکو خمز شد تا باز هم تراکتور در روز گلزنی ترابی بازنده شود.

سکانس آخر؛ تیر دوم تیم اوسمار به قلب خمز

آخرین گل ترابی به تراکتور، بازی برگشت پرسپولیس و تراکتور در فصل پیش بود. مسابقه‌ای که پرسپولیسی‌ها با گل‌های عیسی آل‌کثیر و مهدی ترابی بر تراکتور غلبه کردند تا پاکو خمز در ادامه سریال های شکست های پرتعدادش برابر مدعیان، این بار به اوسمار ویرا ببازد. 

1997