هافبک آرسنال به صورت قرضی راهی سویا شد

هافبک آرسنال به صورت قرضی راهی سویا شد

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک میانی و نیمکت نشین آرسنال راهی لالیگا شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر وبسایت اسکای
آلبرت سامبی لوکونگا هافبک میانی باشگاه آرسنال به صورت قرضی راهب سویا شد. قرارداد با آرسنال با تیم اسپانیایی نهایی شده و این بازیکن اغلب نیمکت نشین در تیم آرسنال به صورت قرضی راهی لالیگا خواهد شد. سویا قرار است حقوق او را با بند خرید اختیاری ۱۲ میلیون یورویی که در قرارداد گنجانده شده است در فصل جاری پرداخت کند و معاینات پزشکی نیز برای روزهای آتی انجام خواهد شد.

آرسنال از مدتی قبل با خروج آلبرت سامبی لوکونگا موافقت کرده بود و مذاکرات با سویا در حال انجام بود. مسئله ای که این توافق را به تاخیر انداخته بود ارزش بند خرید در حال مذاکره بین باشگاه ها بود که مورد مذاکره قرار داشت و البته شخص بازیکن چراغ سبز اولیه را به سویا نشان داده بود و باشگاه سویا و آلبرت سامبی لوکونگا برای انتقال هافبک بلژیکی با دستمزد ۳ میلیون یورویی که تمام آن را باشگاه منطقه آندولوس پرداخت خواهد کرد به توافق شخصی رسیده بودند. پس از این مرحله باشگاه سویا به دنبال تکمیل قرارداد با مذاکره با آرسنال به صورت قرضی با بند خرید اختیاری بود که در نهایت این توافق صورت گرفت.

هافبک ۲۲ ساله پیشین اندرلخت بلژیک که سابقه انجام ۷۸ بازی با پیراهن این تیم بلژیکی را در کارنامه داشت دو فصل قبل با قراردادی ۵ ساله به جمع توپچی‌ ها اضافه شد و به ادعای فابریتزیو رومانو، این انتقال برای آرسنال، ۱۷.۵ میلیون یورو هزینه در بر داشت که با در نظر گرفتن پاداش‌ها به ۲۲ میلیون یورو رسید.

۱۰۰۹