بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز پیش قرارداد ارسال کرد

بارسلونا برای جذب نیکو ویلیامز پیش قرارداد ارسال کرد

پایگاه خبری فوتبالی- پیش نویس قرارداد ستاره تیم ملی اسپانیا از سوی باشگاه بارسلونا ارسال شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر موندو دپورتیوو در طی هفته گذشته باشگاه بارسلونا پیش نویس قرارداد نیکو ویلیامز را به مدیر برنامه های او فلیکس تینتا ارسال شد و قرار است این بازیکن و ستاره تیم ملی فوتبال اسپانیا بعد از یورو ۲۰۲۴ و فینال رقابت ها در مقابل انگلیس تصمیم نهایی خود را اعلام کند. در بارسلونا اعتقاد بر این است که نیکو ویلیامز در تابستان جاری و فصل نقل و انتقالات به بلوگرانا خواهد پیوست.

طبق گفته پیج بومی و خبری منطقه کاستلدفلس شهر بارسلون مدیر برنامه های نیکو ویلیامز با بخش املاک در این منطقه تماس گرفته است و در مورد خرید خانه در آن منطقه پرس و جو کرد. برخلاف تمام پیشنهادات از لیگ برتر انگلیس مانند چلسی و منچستریونایتد و چند تیم دیگر آرزوی نیکو ویلیامز ماندن در اسپانیا است و اولویت او تا حدی به لطف دوستانش در تیم بارسلونا است و همه چیز به جنبه اقتصادی توافق بستگی دارد و دو باشگاه به زودی در این باره تصمیم خواهند گرفت.

البته در این برهه باشگاه بارسلونا باید ابتدا بازیکنانی را به فروش برساند اما هانسی فلیک دوست دارد همانطور که گزارش شده است ابتدا با نیکو ویلیامز قرارداد ببندد و صحبت هایی نیز صورت گرفته است. دنی اولمو نیز در لیست بارسلونا قرار دارد اما هر دو با شرایط متفاوتی در لیست هستند و خرید یکی ربطی به دیگری ندارد.

۱۰۰۹