عضو جدید کادر فنی بارسلونا به زودی معرفی می‌شود

عضو جدید کادر فنی بارسلونا به زودی معرفی می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی- شنیده‌ها حاکی از آن است که باشگاه بارسلونا در روزهای آتی به صورت رسمی تیاگو آلکانترا را به عنوان یکی از اعضای کادر فنی هانسی فلیک معرفی می‌کند.

به گزارش فوتبالی، تیاگو آلکانترا چند روز پیش به صورت رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد و حالا خیلی زود در آستانه پیوستن به عرصه مربی‌گری قرار گرفته است. هافبک سابق بارسلونا، بایرن مونیخ و لیورپول پیشنهاد هانسی فلیک برای پیوستن به کادر فنی بارسلونا را پذیرفته است و حتی در نخستین روز تمرینات بارسا هم در کمپ تمرینی حاضر شد، اما هنوز به صورت رسمی توسط باشگاه معرفی نشده است.

در روزهای اخیر خبرنگارهای نزدیک به باشگاه بارسلونا خبر داده بودند که باشگاه و هانسی فلیک با ورود تیاگو به کادر فنی موافقت کردند و حالا توپ در زمین هافبک سابق کاتالان‌ها است. به نظر می‌رسد که تیاگو آلکانترا پیشنهاد هانسی فلیک و باشگاه بارسلونا را پذیرفته است. حتی تصاویری از این بازیکن در شهرک ورزشی بارسلونا، محل تمرینات بارسا منتشر شد.

به نقل از نشریه اسپانیایی موندو دپورتیوو، احتمالا بارسلونا در روزهای آینده از عضو جدید کادر فنی تیمش رونمایی کند. تیاگو آلکانترا به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی و کاتالونیایی مسلط است و می‌تواند پل ارتباطی مناسبی برای هانسی فلیک و بازیکنان بارسلونا باشد. همچنین تیاگو با فضای بارسلونا آشنا است، چرا که در آکادمی لاماسیا پرورش پیدا کرده است.

شنیده‎‌ها حاکی از آن است که در قرارداد او ذکر شده است که اگر پیشنهاد سرمربی‌گری برای تیاگو از راه برسد، باشگاه بارسلونا موظف است به او اجازه جدایی بدهد.

 1428