قرارداد جدید ستاره‌های جوان بارسلونا به صورت رسمی ثبت شد

قرارداد جدید ستاره‌های جوان بارسلونا به صورت رسمی ثبت شد

پایگاه خبری فوتبالی- قرارداد لامین یامال و پائو کوبارسی، دو بازیکن جوان بارسلونا با موفقیت در تیم اصلی این باشگاه به ثبت رسید و این دو از فصل آینده برای تیم اصلی به میدان خواهند رفت.

به گزارش فوتبالی، در فصلی که گذشت، دو ستاره نوظهور توسط باشگاه بارسلونا به دنیای فوتبال معرفی شدند. لامین یامال و پائو کوبارسی، در عین جوانی توانستند ستاره‌های اصلی بارسلونا در فصل گذشته باشند. این دو بازیکن که از بارسلونا اتلتیک به تیم اصلی راه یافتند، با عملکرد درخشان خود توجهات را خود جلب کردند.

لامین یامال و پائو کوبارسی در برابر بازیکنان بزرگ دنیا خوش درخشیدند. کوبارسی 17 ساله در مقابل ویکتور اوسیمن و کیلیان امباپه، دو تن از مهاجمان بزرگ دنیای فوتبال موفق شد عملکرد خوبی از خود به نمایش بگذارد. لامین یامال نیز شرایط مشابهی داشت و در بازی‌های بزرگ توانایی‌های خود را به معرض نمایش گذاشت. یامال در یورو 2024 نیز با پیراهن تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و توانست بازی‌های درخشانی را از خود ارائه دهد.

درخشش آن‌ها مدیران بارسلونا را مجاب کرد تا قرارداد این دو بازیکن را تمدید کنند. حالا رسانه رسمی باشگاه بارسلونا خبر داده است که قرارداد جدید این دو بازیکن با موفقیت در لیست بارسلونا ثبت شده و این دو ستاره جوان می‌توانند بدون هیچ مشکلی از فصل آینده برای تیم اصلی بارسا به میدان بروند.

پیش از تمدید قرارداد این دو بازیکن، باشگاه‌های زیادی تلاش کردند تا آن‌ها را با بند آزادسازی قبلی که مبلغ زیادی هم نبود به خدمت بگیرند، اما سران بارسلونا به سرعت عمل کردند و تا دیر نشده قرارداد آن‌ها را تمدید کردند.

 1428