ستاره 20 ساله بازل سوییس در آستانه امضای قرارداد با چلسی

ستاره 20 ساله بازل سوییس در آستانه امضای قرارداد با چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- رناتو ویگا، ستاره 20 ساله باشگاه بازل سوییس، پس از گذراندن تست‌های پزشکی در آستانه انتقال به چلسی قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، سیاست اصلی باشگاه چلسی از زمان مدیریت تاد بولی، خرید ستاره‌های جوان و کمتر‌شناخته‌شده دنیای فوتبال است. آن‌ها در چند پنجره نقل و انتقالاتی قبلی ستاره‌های خود را به فروش رساندند تا بتوانند بازیکنان جوان و آینده‌دار را به تیم خود اضافه کنند. مالو گوستو، نیکولاس جکسون، میخاییلو مودریک، انزو فرناندز، مویزس کایسدو، اکسل دیساسی و چند ستاره دیگر، در راستای همین پروژه سنگین و پرهزینه به خدمت گرفته شدند.

گفته می‌شد که مدیران چلسی تصمیم دارند در تابستان امسال، سیاست باشگاه را تغییر دهند و به سراغ بازیکنان مشهورتر و باتجربه‌تر بروند. به طور مثال یان اوبلاک، سنگربان اهل اسلوونی باشگاه اتلتیکو مادرید یکی از گزینه‌های آبی‌های شهر لندن برای تقویت خط دروازه بود. اما به نظر می‌رسد که این باشگاه همچنان نیم‌نگاهی هم به خرید بازیکنان جوان دارد.

رناتو ویگا، بازیکن 20 ساله باشگاه بازل سوییس در آستانه پیوستن به چلسی قرار دارد. به نقل از فابریزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی سرشناس دنیای فوتبال، رناتو ویگا تست‌های پزشکی باشگاه چلسی را پشت سر گذاشته است و حالا تنها امضای قرارداد با باشگاه انگلیسی باقی مانده است. قرارداد او با چلسی تا سال 2032 خواهد بود و مدیران باشگاه انگلیسی برای خرید او 14 میلیون یورو به بازل سوییس پرداخت خواهند کرد.

هواداران چلسی امید زیادی دارند تا تیمشان با انزو مارسکا و خریدهای جدید بتواند بالاخره به جمع تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر انگلیس برگردد.

 1428