حریف احتمالی بارسلونا در جام خوان گامپر مشخص شد

حریف احتمالی بارسلونا در جام خوان گامپر مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- بارسلونا در تاریخ 22 مرداد، در ورزشگاه المپیک مونتجوییک در چارچوب جام خوان گامپر به مصاف موناکو از فرانسه می‌رود.

به گزارش فوتبالی، جام خوان گامپر، یک جام دوستانه و نمادین است که باشگاه بارسلونا هر ساله پیش از آغاز فصل جدید به مناسبت یادبود موسس این باشگاه برگزار می‌کند. خوان گامپر یک توریست سوییسی بود که در سال 1899، باشگاه بارسلونا را تاسیس کرد و این باشگاه امروز میلیون‌ها هوادار دارد و یکی از بزرگ‌ترین برندهای ورزشی و تجاری در دنیا به حساب می‌آید.

به نقل از گابریل سانز، خبرنگار اسپانیایی، بارسلونا در روز دوشنبه، مورخ 22 مرداد ماه 1403 در ورزشگاه المپیک مونتجوییک به مصاف تیم موناکو از فرانسه می‌رود. بارسلونا فصل گذشته برای برگزاری این جام از باشگاه تاتنهام دعوت کرد. کاتالان‌ها در این مسابقه با 4 گل از سد باشگاه لندنی عبور کردند. رابرت لواندوفسکی، فران تورس، آنسو فاتی و عبدالصمد ازلزولی گلزنان بارسلونا در آن بازی بودند. هر دو گل تاتنهام را هم اولیور اسکیپ به ثمر رساند.

گفتنی است در آن مسابقه، لامین یامال خوش درخشید و از همانجا خودش را به عنوان یک ستاره نوظهور به هواداران بارسلونا معرفی کرد. حالا باید دید آیا یک ستاره جوان دیگر می‌تواند در این مسابقه نام خودش را بر سر زبان‌ها بیاندازد یا خیر.

این آخرین دیدار دوستانه تیم هانسی فلیک پیش از آغاز رسمی فصل جدید خواهد بود. هواداران بارسلونا اشتیاق زیادی دارند تا ببینند تیمشان زیر نظر سرمربی جدید چگونه بازی می‌کند. باید دید آیا شاگردان فلیک در این مسابقه انتظارات را برآورده می‌کنند یا سرمربی آلمانی به زمان بیشتری نیاز خواهد داشت؟

 1428