رسمی؛ هافبک 29 ساله پرتغالی به بایرن مونیخ پیوست

رسمی؛ هافبک 29 ساله پرتغالی به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی- ژائو پالینیا، هافبک دفاعی 29 ساله پرتغالی سرانجام به بایرن مونیخ پیوست و با این باشگاه قراردادی 4 ساله امضا کرد.

به گزارش فوتبالی، یکی از اهداف اصلی بایرن مونیخ در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال، خرید ژائو پالینیا بود. آن‌ها پس از افت لئون گورتزکا و جاشوا کیمیش، اصرار زیادی بر خرید یک هافبک تدافعی جدید داشتند و از مدت‌ها قبل پالینیا گزینه اصلی آن‌ها بود. حالا این بازیکن پست از گذراندن تست‌های پزشکی به صورت رسمی به بایرن مونیخ پیوست.

این بازیکن پس از امضای قرارداد با بایرن مونیخ گفت: «امروز یکی از بهترین روزهای زندگی من است. حالا باید برای یکی از بهترین باشگاه‌های جهان به میدان برود، من همیشه رویای این را داشتم و حالا به واقعیت تبدیل شده است. من از این‌که بازیکن بایرن مونیخ هستم احساس افتخار می‌کنم. بی‌صبرانه منتظرم در جو هواداران بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانز آرنا بازی کنم. به بایرن مونیخ آمدم تا موفقیت‌های زیادی به دست بیاورم و جام‌ها را بالای سر ببرم، بدون شک برای این هداف با تمام وجودم تلاش خواهم کرد.»

ژائو پالینیا در دو پنجره نقل و انتقالاتی قبلی هم فاصله کمی تا پیوستن به بایرن مونیخ داشت اما باشگاه فولام راضی به فروش او نشد. این بازیکن تا سال 2028 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و باید دید در طی این مدت چطور عمل می‎‌کند.

او در یورو 2024 عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و هواداران بایرن مونیخ را امیدوار کرد. باید دید آیا می‌تواند این نمایش خوب را در بایرن مونیخ هم ادامه دهد یا خیر؟

 1428