گزینه‌ای که خط خورد/ سرانجام نیمکت گل‌گهر چه می‌شود؟

گزینه‌ای که خط خورد/ سرانجام نیمکت گل‌گهر چه می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – وضعیت نیمکت گل‌گهر همچنان بلاتکلیف است و مشخص نیست مدیران این باشگاه چه کسی را به عنوان سرمربی تیمشان برای فصل آینده انتخاب خواهند کرد؟

به گزارش فوتبالی، تیم سیرجانی فصل قبل را با هدایت مارینوس اوزونیدیس به پایان رساند. زمان زیادی از پایان فصل نگذشته بود که زمزمه‌های جدایی اوزونیدیس از گل‌گهر به گوش می‌رسید.

 سیرجانی‌ها که با مربی‌شان قرارداد یک ساله بسته بودند، همکاری برای فصل آینده را منوط به رضایت باشگاه از عملکرد اوزونیدیس کرده بودند و فعلا که شواهد و قرائن حاکی از آن است که مربی یونانی شانس کمی برای ماندن در سیرجان دارد.

از چند روز قبل شایعاتی درباره گزینه‌های گل گهر برای هدایت تیمشان مطرح شد. از مجتبی حسینی گرفته تا مهدی تارتار و البته یک مربی خارجی.

کار به جایی رسید که برخی رسانه‌ها مدعی شدند از بین تارتار و حسینی، قطعا یکنفر فصل آینده در سیرجان مربیگری خواهد کرد با این حال فعلا یکی از این مربیان از جمع گزینه‌ها کنار رفته چرا که باشگاه آلومینیوم با جدایی مجتبی حسینی مخالفت کرده است.

البته که مدیران گل گهر امیدوار به توافق با مهدی تارتار هستند که فصل گذشته عملکرد خوبی در ملوان داشت. 

آینده تارتار در ملوان، ارتباط زیادی با خروجی مجمع امروز این باشگاه دارد و در صورتی که خواسته‌ها و امکانات مورد نظر تارتار فراهم شود، احتمال ماندن او در انزلی زیاد است.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا تکلیف تارتار در ملوان و همچنین نیمکت گل گهر چه خواهد شد.

6768