چراغ سبز مدافع 25 ساله برزیلی تاتنهام به میلان

چراغ سبز مدافع 25 ساله برزیلی تاتنهام به میلان

پایگاه خبری فوتبالی- امرسون رویال، مدافع برزیلی باشگاه تاتنهام هاتسپر در آستانه پیوستن به باشگاه آث میلان قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، امرسون رویال، مدافع سابق باشگاه‌های بارسلونا و رئال بتیس، فصل گذشته فرصت زیادی برای بازی به دست نیاورد. آنژه پوستکوگلو، سرمربی استرالیایی تاتنهام اعتقاد خاصی به پدرو پورو، مدافع راست اسپانیایی تیمش داشت و زیاد از امرسون رویال استفاده نکرد تا این مدافع برزیلی در آستانه جدایی قرار داشته باشد. شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازیکن با باشگاه میلان به توافقات اولیه رسیده است.

امرسون رویال در آخرین مصاحبه خود درباره وضعیتش گفت: «من نمی‌خواهم نیمکت‌نشین باشم. دوست دارم به صورت منظم بازی کنم. من همیشه سعی کردم بازیکنی حرفه‌ای باشم و در خصوص شرایطم با سرمربی تیم حرف زدم و گفتم که نیاز به فرصت بیشتری برای بازی دارم، اگر اینطور نباشد باید گزینه‌های دیگر را مورد بررسی قرار دهم.» این بازیکن در ادامه در رابطه با پیوستنش به باشگاه میلان نیز گفت: «میلان یک باشگاه خاطره‌انگیز برای بازیکنان برزیلی است.»

همانطور که امرسون رویال گفت، پیش از این نیز میلان بازیکنان برزیلی بزرگی همچون ریوالدو، رونالدو نازاریو، کافو، رونالدینیو و کاکا را در ترکیب خود داشته است.

به نقل از فابریزیو رومانو، میلان حالا با جدیت بیشتری برای خرید امرسون رویال کار می‌کند. هنوز مذاکرات میان دو باشگاه وجود دارد چون هنوز بر سر مسائل مالی به توافق نرسیدند. پیشنهاد اولیه میلان 15 میلیون یورو بود که با مخالفت تاتنهام روبه‌رو شد، اما باشگاه ایتالیایی در پیشنهاد بعدی رقم قرارداد را افزایش می‌دهد. امرسون رویال و میلان بر سر قرارداد پنج ساله به توافق رسیده‌اند.

 1428