مذاکرات پیشرفته بارسلونا و ستاره جوان اتلتیک بیلبائو پس از فینال یورو 2024

مذاکرات پیشرفته بارسلونا و ستاره جوان اتلتیک بیلبائو پس از فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران بارسلونا سعی دارند تا پس از فینال یورو، مذاکرات پیشرفته خود را با نیکو ویلیامز و اطرافیان او ادامه دهند.

به گزارش فوتبالی، یکی از ستاره‌های تاثیرگذار تیم ملی اسپانیا در مسیر رسیدن به فینال یورو، نیکو ویلیامز 21 ساله بود. بازیکنی که با عملکرد خود در جناح چپ خط حمله لاروخا خیلی از بیننده‌ها و کارشناس‌ها را شگفت‌زده کرد. او با استفاده از سرعت و تکنیک خود، مدافعان حریف را دچار دردسر کرد. حالا این ستاره مورد توجه چند باشگاه سرشناس اروپایی قرار گرفته است.

او باید در فینال به مصاف یکی از بهترین مدافعان راست جهان در امور دفاعی برود. کایل واکر که در برابر وینگرهای بزرگ دنیا مغلوب نشده و توانسته بازیکنانی همچون کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور را مهار کند، سعی دارد تا با از کار انداختن نیکو ویلیامز، زهر خط حمله تیم ملی اسپانیا را در بازی فینال بگیرد.

اما جدای از عملکرد نیکو در فینال، بازی‌های درخشان این بازیکن در یورو مدیران بارسلونا را مجاب کرد تا او را در صدر اهداف نقل و انتقالاتی خود برای تابستان امسال قرار دهند. پیش از این شنیده می‌شد که توافقات میان طرفین انجام شده است. به نقل از فابریزیو رومانو، مدیران بارسلونا پس از پایان بازی فینال یورو 2024، مذاکرات پیشرفته خود را با این بازیکن جوان ادامه می‌دهند.

هرچند خرید این بازیکن دشوار است اما خوان لاپورتا اعلام کرده است که بارسلونا در حال حاضر از نظر اقتصادی توانایی خرید نیکو ویلیامز را دارد. باید دید در هفته‌های آینده چه اتفاقی می‌افتد.

 1428