طرح؛ رویارویی ستاره رئال مادرید و بارسلونا در فینال یورو 2024

طرح؛ رویارویی ستاره رئال مادرید و بارسلونا در فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی انگلیس با پیروزی دو بر یک مقابل تیم ملی هلند موفق شد به فینال رقابت های یورو 2024 راه پیدا کند و حالا باید دید که در فینال تیم ملی انگلیس چه عملکردی مقابل تیم ملی اسپانیا خواهد داشت.

به گزارش فوتبالی ، حالا در فینال یورو 2024 قرار است که تیم ملی انگلیس با تیم ملی اسپانیا روبرو شود. لامین یامال در این تورنمنت ستاره اسپانیا بوده است. این بازیکن شانزده ساله که بازیکن باشگاه بارسلونا است، در بازی اسپانیا مقابل فرانسه در نیمه نهایی یورو 2024 یک گل تماشایی به ثمر رساند. یامال به خوبی نشان داده که یک ستاره آینده دار است و باید دید که در فینال چه عملکردی از خودش نشان می دهد.

از سوی دیگر انگلیسی ها، جود بلینگام را در ترکیب خود دارند. بلینگام بازیکنی است که یکی از مدعی های اصلی فتح جایزه توپ طلا در سال 2024 میلادی به حساب می آید. او با رئال مادرید قهرمان سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شده است. بلینگام 21 سال سن دارد و اگر بتواند قهرمان یورو شود به احتمال زیاد جایزه توپ طلا را هم به دست خواهد آورد. بلینگام در بازی انگلیس مقابل اسلواکی در مرحله یک هشتم نهایی یورو، با زدن گل لحظه آخری تیمش را نجات داد.

1470