حریف آرژانتین در فینال کوپا آمریکا مشخص شد؛ سوارز به مسی نرسید!

حریف آرژانتین در فینال کوپا آمریکا مشخص شد؛ سوارز به مسی نرسید!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی اروگوئه با شکست مقابل کلمبیا از صعود به فینال کوپا آمریکا باز ماند.

به گزارش فوتبالی، کلمبیا در نیمه اول با گل جفرسون لرما پیش افتاد اما اخراج دنیل مونیوز در دقیقه 45 باعث شد که کار برایشان سخت شود. در حقیقت همه تصور می کردند که اروگوئه در نیمه دوم بتواند به راحتی بر حریفش غلبه کند. تیم بیلسا که موفق به حذف برزیل شده بود، از پس کلمبیا بر نیامد و در نهایت  از صعود به فینال کوپا آمریکای 2024 باز ماند. کلمبیا و اروگوئه هر دو موقعیت های خوبی در نیمه دوم داشتند که تیرک مانع از افزایش گلهای بازی شد.

لوئیز سوارز خیلی دوست داشت که در فینال مقابل دوست قدیمی خود لیونل مسی قرار بگیرد اما این اتفاق رخ نداد. حالا کلمبیا با حضور خامس رودریگز باید در فینال مقابل آرژانتین و مسی قرار بگیرد. آلبی سیلسته به دنبال دومین قهرمانی متوالی است در حالی که کلمبیا می خواهد تورنمنت درخشانش را تکمیل کند.

از سویی اروگوئه نیز باید در بازی رده بندی به مصاف کانادا برود تا برای کسب رتبه سوم تلاش کند. بازی رده بندی بامداد یکشنبه و بازی فینال بامداد دوشنبه برگزار خواهد شد. مسی خیلی دوست دارد که یک جام دیگر را به کلکسیون افتخاراتش اضافه کند هر چند که به احتمال فراوان در جام جهانی 2026 نیز حضور خواهد داشت.

تماشای گل کلمبیا

4125