اعتراف جالب ستاره تیم ملی انگلیس: گل خودش و پاس پالمر را پیش‌بینی کرده بود!

اعتراف جالب ستاره تیم ملی انگلیس: گل خودش و پاس پالمر را پیش‌بینی کرده بود!

پایگاه خبری فوتبالی - اولی واتکینس توانست  گل شگفت انگیزی را به ثبت برساند تا انگلیس مقابل هلند پیروز شود و به فینال یورو راه پیدا کند اما حالا او از افشاگری خود ساعاتی پیش از نیمه نهایی رونمایی کرد.

به گزارش فوتبالی،؛ ستاره استون ویلا با شوتی تماشایی در وقت اضافه بازی دروازه هلند را گشود تا انگلیس با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد. این اولین گل این مهاجم 28 ساله در یورو بود آن هم در حالی که فقط دو بار به عنوان یار تعویضی در این مسابقات بازی کرده بود.  انگلیس حالا باید خود را برای تقابل با اسپانیا در فینال آماده کند. واتکینس امیدوار است که در فنیال نقش پررنگ تری داشته باشد.  کول پالمر نیز در این بازی یک پاس دقیق گل  دقیق و تماشایی را داد تا واتکینس بتواند گل زیبای خود را به ثبت برساند.

در پایان بازی، واتکینس در مصاحبه با ای تی وی اسپورت گفت که  پیش از بازی، پیش بینی جالبی را انجام داده بود. وی اظهار داشت:" حاضرم سر زندگی ام قصم بخورم، قبل از بازی به کول پالمر گفتم:" امروز وارد زمین می شویم و تو به من پاس گل می دهی." به همین خاطر بود که این قدر  با هم خوشحال شدیم. من می دانستم. به محض این که توپ را گرفت، می دانستم که من را راه خواهد انداخت. باید حریص می بودم، توپ را لمس می کردم و ضربه نهایی را می زدم.وقتی که توپ وارد دروازه شد، بهترین حس ممکن را تجربه کردم." 

4125