گاف عجیب در کانال رسمی شبکه تلویزیونی ورزش سیما؛ وقتی ادمین کانال‌های هواداری پرسپولیس و شبکه ورزش یک نفر است! (عکس)

گاف عجیب در کانال رسمی شبکه تلویزیونی ورزش سیما؛ وقتی ادمین کانال‌های هواداری پرسپولیس و شبکه ورزش یک نفر است! (عکس)

پایگاه خبری فوتبالی- شب گذشته اشتباه عجیبی در کانال رسمی شبکه ورزش سیما در تلگرام اتفاق افتاد که واقعا رقم خوردن آن جای تامل دارد!

به گزارش فوتبالی، تقریبا 5 دقیقه از زمان آغاز بازی دیدار حساس دو تیم فرانسه و اسپانیا در مرحله نیمه‌نهایی یورو 2024 نگذشته بود که یک پست عجیب روی کانال تلگرامی شبکه ورزش قرار گرفت که اصلا ربطی به حال و هوای یورو و ویژه برنامه این شبکه برای این مسابقات نداشت و البته با فضای اخبار نقل و انتقالاتی لیگ برتر که روی کانال قرار می‌گیرد هم سنخیتی نداشت! 

محتوای این پیام تلگرامی، مصاحبه رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود که دو هفته قبل در گفت‌وگوی خود با خبرنگاران درباره شرایط گولسیانی، مدافع گرجستانی این تیم توضیحاتی را ارائه داده بود که تا اینجای کار هیچ چیزی جای بحث ندارد. اما عمق اشتباه به کپشن و توضیح عجیب و غریب این ویدیو بازمی‌گردد که بدون واهمه در زیر آن ویدیو نوشته بود که " الان 9 روز از حذف گرجستان گذشته و گولسیانی گفته پرسپولیس تعهداتش را عمل نکرده! لابد اینم می‌خواهید فرار بدهید و در آخر بگویید پیشنهاد بهتری داشت، دلم نیامد ضرر کنه؟!" 

دو وضعیت می‌تواند وجود داشته باشد. در وضعیت اول که بعید به نظر می‌رسد، احتمالا ادمین کانال رسمی شبکه پرمخاطبی چون شبکه ورزش در تلگرام این متن را کپی کرده است اما چون دیروز درویش مصاحبه‌ای انجام نداده بود وضعیت اول رد می‌شود. وضعیت دوم که محتمل‌تر است از این قرار است که ادمین های شبکه ورزش و یکی از کانال‌های هواداری پرسپولیس، مشترک هستند که چنین گاف و اشتباه عجیبی را مرتکب شده است.

گرچه این پست به سرعت از روی کانال برداشته شد اما این حرکت واقعا جای تامل و بحث دارد که چرا باید ادمین یک کانال هواداری یک تیم، ادمین کانال رسمی شبکه ورزش باشد؟

دیروز درویش هم مصاحبه‌ای مقابل باشگاه نکرد که بخواهد ویدیویی از او منتشر شود. پس به احتمال زیاد شبکه ورزش در تلگرام، ادمین یک کانال هواداری پرسپولیس هم هست.

همانطور که می بینید این گاف از دید «فوتبالی» پنهان نماند و آن را منتشر می کند تا دوستان در شبکه ورزش، بیشتر حواسشان را جمع کنند! 

9098