مدافع تراکتور: زنوزی همانند فرزندش عاشق تراکتور است!

مدافع تراکتور: زنوزی همانند فرزندش عاشق تراکتور است!

پایگاه خبری فوتبالی - محمد آقاجانپور می‌گوید محمدرضا زنوزی همانند فرزند خود به تراکتور عشق می‌ورزد.

به گزارش فوتبالی، محمد آقاجانپور مدافع راست ۲۷ ساله تراکتوری‌هاست که این فصل چهارمین سال حضورش در تبریز را پشت سر خواهد گذاشت و باید با مدافع راستی نامدار یعنی دانیال اسماعیلی‌فر رقابت کند. آقاجانپور که در مراسم خداحافظی رضا خالقی‌فر در مازندران حضور یافته، گفت و گویی هم با خبرنگاران انجام داده است. 

مدافع راست تراکتور که همشهری خالقی‌فر است درباره خداحافظی این بازیکن چنین اظهار داشت: «امروز روز خداحافظی رضا خالقی‌فر است. در تیم های لیگ برتری زیادی از جمله پرسپولیس، صنعت نفت و راه‌آهن بازی کرده و برای این فوتبال زحمت کشیده است. امروز هم دیدید که پیشکسوتان آمدند و با حضور گرمشان باعث خوشحالی وی شدند. این مراسمات حس خوبی دارد که پس از زحماتی که کشیده‌اند، از آن‌ها قدردانی می‌شود.»

آقاجانپور واکنش جالبی به خریدهای بزرگ تراکتور دارد: « تیم بزرگ و پرهوادارای است و همیشه باید بهترین تیم را ببندد و برای قهرمانی بجنگد چرا که مردم آذربایجان این لیاقت را دارند و این کمترین حق آن هاست.»

مدافع راست قدیمی قرمزها با مثالی جالب و عجیب علاقه زنوزی به تراکتور را توصیف می‌کند: «جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنیم؛ امسال سال هفتم تیمداری وی در تراکتور است و او عاشق تیم است و این تیم مثل بچه‌اش می‌ماند و همه هزینه‌هایی که تقبل می‌کند، بدون چشم‌داشت است و با قلبش هزینه می‌کند. انشاالله شرایط بهتر شود و به تیمداری ادامه دهد.»

وی در پایان درباره حضور دراگان اسکوچیچ هم چنین گفت: «بله ما هم در سایت های خبری دیدیم و امیدوارم ایشان موفق باشند.»

1997