ادعای جالب درباره قرارداد اسکوچیچ؛ پایین‌تر از پیشنهاد پرسپولیس بود!

ادعای جالب درباره قرارداد اسکوچیچ؛ پایین‌تر از پیشنهاد پرسپولیس بود!

پایگاه خبری فوتبالی- سعید مظفری‌زاده درباره رقم قرارداد اسکوچیچ با تراکتور توضیحات جالبی داد.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ بعد از گذشت دو سال دوباره قرار است به فوتبال ایران بازگردد و با فراموش کردن اتفاقات تلخی که در آستانه مسابقات جام جهانی برایش رقم خورد و با تصمیم مسئولان فدراسیون فوتبال از سمتش برکنار شد تا هدایت ایران در بزرگ‌ترین فستیوال فوتبال جهان را کارلوس کی‌روش برعهده بگیرد. او حالا باید برای رساندن تراکتور و هوادارانش به رویاهای بزرگ‌شان تمام تلاشش را انجام دهد و یک تیم منسجم را برای پرشورها بسازد. 

اسکوچیچ که سابقه هدایت کردن ملوان و فولاد را هم در لیگ برتر دارد و با این دو تیم نتایج نسبتا خوبی را در خلال لیگ‌های سیزدهم تا پانزدهم کسب کرد، به گفته سرپرست مدیرعاملی تراکتور با یک رقم بسیار معقول حاضر شده تیم زیر 21 سال کرواسی را رها کند و به جمع تی‌تی‌ها بپیوندد.

دراگان 55 ساله که گفته می‌شد یکی از گزینه‌های پرسپولیس برای جانشینی اوسمار هم بود و حتی طرفین تا آستانه بستن قرارداد هم رفتند اما به خاطر اختلافات مالی این امر میسر نشد حالا بنا به ادعای سعید مظفری‌زاده حاضر شده با 30 الی 35 درصد کمتر از پیشنهاد پرسپولیس و یک تیم لیگ برتری دیگر هدایت پرشورها را برعهده بگیرد که در نوع خودش تعجب برانگیز و جالب است.

9098