فاز متفاوت کنعانی‌زادگان با بقیه ستاره‌های پرسپولیس؛ یک تیم پرقدرت می‌سازیم!

فاز متفاوت کنعانی‌زادگان با بقیه ستاره‌های پرسپولیس؛ یک تیم پرقدرت می‌سازیم!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع ملی‌پوش پرسپولیس امروز به محل این باشگاه رفته بود.

به گزارش فوتبالی، هواداران پرسپولیس تا امروز هیچ خبر خوبی از نقل و انتقالات تابستانی تیم‌شان نشنیده بودند. هر خبری که از این باشگاه می‌آمد یا مربوط به رفتن ستاره‌های بزرگش بود یا مربوط به توافق نکردن با بازیکنانی که قراردادشان تمام شده و منتظر پیشنهاد جدید باشگاه هستند.

یکی دیگر از خبرهای بد این بود که محمد حسین کنعانی زادگان در روزهای اخیر علیرغم انتظار مدیریت برای تحویل دادن پاسپورتش به باشگاه جهت حضور در اردوی خارجی پرسپولیس اقدامی نکرده بود. او البته هنوز یک فصل دیگر هم با پرسپولیس قرارداد دارد اما ظاهرا توقع دارد تغییراتی در مبلغ قراردادش انجام شود.

اما امروز خبر رسید که این مدافع ملی‌پوش به باشگاه رفته است. از آنجایی که کنعانی‌زادگان یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد داشت کسی منتظر خبر تمدید نبود. اما وقتی او از دفتر باشگاه بیرون آمد معلوم شد که انگشت اشاره دست راستش به استامپ قرمز رنگ باشگاه آغشته شده است و همین موضوع کنجکاوی برانگیز شد.

اما انگشت آغشته به استامپ قرمز هیچ ربطی به تمدید قرارداد نداشته است. ظاهرا او به خاطر شکایت ایجنت سابقش مبلغ زیادی جریمه شده است. از طرفی او قبلا به مدیران باشگاه گفته بود قراردادش به عنوان یک بازیکن ملی‌پوش نباید کمتر از سقف امسال باشد. حالا ظاهرا بین باشگاه و او توافقی دو طرفه صورت گرفته است مشکل جریمه او هم با کمک باشگاه حل شود.

مساله استامپ هم در واقع یک حرکت برای نشان دادن تعصب و البته برانگیختن احساسات هواداران پرسپولیس بوده است. از آن کارهایی که عکس‌ها و فیلم‌هایش به سرعت وایرال می‌شود و در کری‌خوانی‌های فضای مجازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما نکته جالب حرف‌هایی بود که کنعانی‌زادگان بعد از این اتفاق زد.

او گفت: «من فقط در مورد خودم صحبت می‌کنم. من هم امسال از کشورهای عربی و تیم‌های دیگر پیشنهاد داشتم؛ ولی می‌دانم نباید در این وضعیت هواداران باشگاه را ول کرد. الان خدا را شکر کنار شما هستم و امیدوارم بتوانم پر قدرت ادامه بدهم. خبری از بقیه بچه‌ها ندارم و فقط می‌دانم شنبه باید پرقدرت سر تمرین بروم و ادامه بدهم که برای لیگ، جام حذفی، لیگ نخبگان و تیم ملی آماده بشوم. من به خاطر این باشگاه و این هوادار جانم را می‌دهم، سرم را می‌گذارم؛ چون هرچه دارم از این باشگاه و هوادار است. هیچوقت گذشته و محبت‌های‌شان را فراموش نمی‌کنم. از مدیریت باشگاه آقای درویش و بادامکی هم تشکر می‌کنم، انشاالله بتوانیم یک تیم پر قدرت مثل سال‌های قبل درست کنیم و قهرمانی را به هواداران‌مان هدیه بدهیم.»

از شروع فصل نقل و انتقالات، کمتر پیش آمده بود که بازیکنان پرسپولیس برای این باشگاه حاشیه و زحم درست نکنند. اغلب بازیکنان یا ساز جدایی زده‌اند یا مشغول بازارگرمی و تهدید به ترک تیم هستند اما کنعانی‌زادگان برخلاف بقیه روش دیگری را پیش گرفت و همین که باشگاه را وارد چالش جدیدی نکرده باعث خوشحالی هواداران پرسپولیس شده است!

1359