ترابی خیال تراکتوری‌ها را راحت کرد: با قدرت برای اسکوچیچ بازی می‌کنم

ترابی خیال تراکتوری‌ها را راحت کرد: با قدرت برای اسکوچیچ بازی می‌کنم

پایگاه خبری فوتبالی – بر خلاف برخی گمانه‌زنی‌ها، مهدی ترابی مشکلی با دراگان اسکوچیچ ندارد.

به گزارش فوتبالی، دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی، انتخاب تراکتوری‌ها برای هدایت این تیم در فصل جدید است. مردی که در دوران حضورش در تیم ملی، اعتقاد چندانی به مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر، دو خرید بزرگ تراکتور، نداشت و از آن‌ها استفاده نمی‌کرد تا حضور همزمان این سه نفر در جمع تی‌تی‌ها سوژه کاربران فضای مجازی شود.

اسکوچیچ در زمان تصدی نیمکت تیم ملی ایران، از دانیال اسماعیلی‌فر به تیم ملی دعوت نمی‌کرد و مهدی ترابی را هم با وجود دعوت به اردو، بازی نمی‌داد تا آن زمان حتی شایعه خداحافظی این بازیکن از تیم ملی هم به وجود بیاید که البته این اتفاق هرگز رخ نداد.

این موضوع سوژه انتقاد هواداران و حتی مربیان پرسپولیسی هم بود و آن‌ها اعتقاد داشتند، ترابی پس از اتمام اردوی تیم ملی با نا آمادگی به تمرینات تیم باشگاهی خود برمی‌گردد و بابت بازی ندادن به این بازیکن، از سرمربی تیم ملی انتقاد می‌کردند. 

اما در شرایطی که شایعه شده بود احتمال جدایی ترابی و حتی اسماعیلی‌فر از تراکتور به خاطر حضور دراگان اسکوچیچ در تبریز وجود دارد، ترابی در بخشی از مصاحبه‌اش با خبرگزاری تسنیم، اعلام کرده که هیچ مشکلی با سرمربی جدیدش ندارد و با قدرت برای تیم او بازی خواهد کرد.

صحبتهای او را بخوانید:" بازیکن می‌تواند قبل از پیوستن به یک تیم تصمیم بگیرد که تحت فرمان سرمربی باشد و با او کار کند یا نه. وقتی رفتن به یک تیم را پذیرفت دیگر حق ندارد از خواسته سرمربی طفره برود. رفتار حرفه‌ای این را نمی‌پذیرد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. با قدرت زیر نظر اسکوچیچ بازی خواهم کرد. باشگاه تراکتور تصمیم گرفت تا این مربی را بیاورد و همه ما در کنار هم برای موفقیت این تیم بزرگ تلاش خواهیم کرد."

1997