پرسپولیس در جست‌وجوی مدافع چپ؛ اتفاقات خبر از جدایی عبدالکریم حسن می‌دهند!

پرسپولیس در جست‌وجوی مدافع چپ؛ اتفاقات خبر از جدایی عبدالکریم حسن می‌دهند!

پایگاه خبری فوتبالی- مدافع قطری پرسپولیس بعد از نیم فصل حضور در پرسپولیس قصد دارد به کشورش برگردد.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس ظرف یک ماه گذشته با چند خبر شوکه کننده مواجه شده است. خبرهایی مثل جدایی علیرضا بیرانوند، مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر که دو نفر آخر به تراکتور پیوسته‌اند و نفر هم به دلیل مشکلاتی که احتمال می‌دهد برایش پیش بیاید هنوز رسما تراکتوری نشده است.

اما یکی از غیر منتظره‌ترین خبرها، درخواست عبدالکریم حسن مدافع قطری برای جدایی از پرسپولیس بود! مدافع قطری در حالی قصد جدایی از پرسپولیس را دارد که زمستان سال گذشته با قراردادی یک سال و نیمه به این تیم پیوسته بود. در واقع هنوز یک فصل از قرارداد او با پرسپولیس باقی مانده است اما بعد از این که محرومیت او از حضور در لیگ ستارگان قطر لغو شد چند باشگاه قطری به فکر جذب عبدالکریم حسن افتاده‌اند و او هم دوست دارد در قطر به فوتبالش ادامه بدهد.

باشگاه پرسپولیس به طور کلی مخالف جدایی این مدافع است. اما پیشنهاداتی که باشگاه‌های قطری برای جذب عبدالکریم حسن به پرسپولیس داده‌اند به لحاظ مالی بسیار خوب و وسوسه کننده است و این باعث شده مدیران پرسپولیس از موضع مخالفت اولیه پایین بیایند و وارد فاز مذاکره شوند.

پیشنهادهای عبدالکریم بیشتر از یکی دوتاست اما دو پیشنهاد رسمی از باشگاه‌های العربی و الوکره به پرسپولیس رسیده است. الوکره پیشنهاد داده با پرداخت یک و نیم میلیون دلار این مدافع چپ را از پرسپولیس بخرد. پیشنهاد العربی 200 هزار دلار کمتر است. یعنی یک میلیون و 300 هزار دلار به اضافه برگزاری اردوی پرسپولیس در قطر با هزینه این باشگاه.

حالا بستگی به باشگاه پرسپولیس دارد که با کدام یک از این پیشنهادها موافقت کند. برای عبدالکریم فرقی نمی‌کند که به العربی برود یا به الوکره. او به تازگی صاحب فرزند شده است و فقط می‌خواهد هر طور شده به کشورش برگردد تا در کنار همسر و فرزندش باشد و با خیال راحت‌تری فوتبال بازی کند.

باشگاه پرسپولیس هم ظاهرا دیر یا زود موافقتش را با فروش این مدافع اعلام خواهد کرد. اما شنیده می‌شود به دلیل این که پرسپولیس عملکرد خوبی در نقل و انتقالات نداشته است مدیران این باشگاه می‌خواهند این خبر بد را آهسته آهسته با هواداران این تیم بدهند. به همین دلیل بعد از رونمایی از چند خرید جدید پرسپولیس، خبر جدایی عبدالکریم حسن هم اعلام خواهد شد.

در یکی دو روز اخیر هم خبرهایی درباره مذاکره پرسپولیس با چند مدافع چپ ایرانی و خارجی منتشر شده است که نشان می‌دهد مدیران این باشگاه به دنبال یافتن جایگزین مدافع قطری هستند. همه این اتفاقات نشان می‌دهد که باید به زودی شاهد جدایی عبدالکریم حسن از پرسپولیس باشیم.

1359