تکذیبیه ترابی: کارآگاه بازی نکنید، در مراسم ختم توافق نکردم!

تکذیبیه ترابی: کارآگاه بازی نکنید، در مراسم ختم توافق نکردم!

پایگاه خبری فوتبالی - مهدی ترابی می‌گوید در زمان شرکت در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی با تراکتور توافق نکرده است.

به گزارش فوتبالی، مهدی ترابی در نقل و انتقالات تابستانی تصمیم به ترک پرسپولیس و حضور در تراکتور گرفته است. خیلی‌ها معتقدند این توافق به زمان حضور این بازیکن در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی که در تهران برگزار شد، برمی‌گردد؛ زمانی که هنوز فصل گذشته به پایان نرسیده بود.

با این حال مهدی ترابی چنین موضوعی را تکذیب می‌کند و می‌گوید برخی خبرنگاران، حرفه شریف خبرنگاری را با شغل شریف‌تر کارآگاهی اشتباه گرفته‌اند و اطلاعات درستی در این زمینه منتشر نکرده‌اند و حضور وی در مراسم ختم همسر مالک تراکتور ارتباطی به حضورش در این تیم نداشته است.

ترابی در این زمینه اظهار داشت: «جسارت و بی‌ادبی نباشد، ولی خیلی‌ها، خیلی چیزها می‌گویند. خیلی از بزرگان در همین زمانی که اشاره کردید، به ختم پدر بزرگ من آمدند، یعنی چون به این مراسم آمدند و تسلیت گفتند قصد دارند به تیمی بیایند که ممکن است یک روزی مربی آن تیم باشم؟! این موضوع به هیچ وجه درست نیست و فقط شیطنت برخی همکاران دوست داشتنی شما است که گاهی اوقات شغل شریف خبرنگاری را با شغل شریف‌ترِ کارآگاه بودن قاطی می‌کنند. اینکه می‌گویند از سه ماه حضورم در تراکتور قطعی شده بود به هیچ وجه صحت ندارد.»

1997