بایرن مونیخ در صورت فروش مدافع هلندی، ستاره بایر لورکوزن را می‌خرد

بایرن مونیخ در صورت فروش مدافع هلندی، ستاره بایر لورکوزن را می‌خرد

پایگاه خبری فوتبالی- جذب جاناتان تاه توسط بایرن مونیخ وابسته به فروش ماتیاس دلیخت است و اگر مدافع هلندی طی روزهای آتی به منچستریونایتد بپیوندد، جاناتان تاه جانشین او خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، جاناتان تاه یکی از ارکان اصلی قهرمانی بایر لورکوزن در فصل گذشته بود. او به عنوان رهبر خط دفاعی تیمش، نقش اساسی را در رکورد قهرمانی بدون باخت ایفا کرد. حالا این مدافع آلمانی که در رقابت‌های یورو 2024 هم زوج آنتونی رودیگر در قلب خط دفاعی ژرمن‌ها بود، مورد توجه بایرن مونیخ قرار گرفته و مدیران اف سی هالیوود برای تقویت خط دفاعی تیمشان می‌خواهند این بازیکن را به خدمت بگیرند.

این در حالی است که در روزهای اخیر شنیده‌ها حاکی از آن بوده است که ماتیاس دلیخت فاصله کمی تا امضای قرارداد با منچستریونایتد دارد. این مدافع هلندی تمایل دارد تا بار دیگر زیر نظر اریک تن هاگ کار کند. او تحت نظر تن هاگ توانست عنوان بهترین بازیکن جوان سال، یا گولدن بوی را به دست بیاورد. اگر بایرن مونیخ این بازیکن را به فروش برساند، برای خرید تاه اقدام خواهد کرد.

به گزارش کریستین فالک، خبرنگار نشریه آلمانی بیلد، خرید جاناتان تاه وابسته به فروش ماتیاس دلیخت است. زمانی که فروش دلیخت به منچستریونایتد نهایی شود، مدیران بایرن مونیخ در خصوص این‌که برای خرید تاه چه مبلغی پیشنهاد دهند تصمیم‌گیری خواهند کرد. سران باشگاه آلمانی نمی‌خواهند بیشتر از 25 میلیون یورو برای خرید تاه هزینه کنند.

گفته می‌شود که انتقال دلیخت به منچستریونایتد در روزهای آینده به صورت رسمی اعلام می‌شود و پس از آن بایرن مونیخ برای خرید تاه تلاش خواهد کرد.

1428