عکس جالب دو جواهر بارسلونا در رختکن اسپانیا؛ پسرم بهترین است!

عکس جالب دو جواهر بارسلونا در رختکن اسپانیا؛ پسرم بهترین است!

پایگاه خبری فوتبالی - فرمین لوپز هافبک بارسلونا در تیم ملی اسپانیا در یورو 2024 نقش کمرنگی داشته اما به نظر می رسد که از درخشش دوست و هم باشگاهی خود یعنی لامین یامال خیلی خوشحال است.

به گزارش فوتبالی، فرمین در پایان بازی اسپانیا و فرانسه تصویری از خودش با لامین یامال منتشر کرد و جایزه بهترین بازیکن میدان که به مهاجم 16 ساله رسیده بود را در دستش گرفت. فرمین در توصیف این تصویر نوشته است:" یامال، بهترین، پسرم!"

البته فرمین فقط پنج سال از یامال بزرگ تر است و مشخص نیست که چطور یامال را جای پسر خودش می داند اما در هر صورت به نظر می رسد که این مسابقات برای کل اعضای تیم ملی اسپانیا خیلی خاص باشد.

فرمین در یورو نقش کمرنگی داشته اما قرار است که بعد از پایان این اردو به تیم زیر 23 سال اسپانیا ملحق شود و به المپیک برود. در حقیقت با توجه به این که فرمین در تیم دلافوئنته کمرنگ بوده و دچار خستگی بدنی نشده، بارسلونا اجازه حضورش در المپیک را صادر کرده است و این بازیکن قرار است که به مسابقات پاریس برود.

یامال در بازی اسپانیا و فرانسه یک گل تماشایی را به ثمر رساند و نقش مهمی در راهیابی لاروخا به فینال ایفا کرد و حالا می خواهد که عملکرد درخشانش در یورو را با قهرمانی در فینال روز یکشنبه تکمیل کند.

4125