نظر هافبک تیم ملی اسپانیا درباره حریف ماتادورها در فینال

نظر هافبک تیم ملی اسپانیا درباره حریف ماتادورها در فینال

پایگاه خبری فوتبالی- رودری، رهبر خط هافبک تیم ملی اسپانیا و منچسترسیتی در آخرین مصاحبه خود اعلام کرد که برایش فرقی ندارد در فینال با چه تیمی روبه‌رو می‌شوند و آن‌ها تنها به قهرمانی در یورو 2024 فکر می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم ملی اسپانیا توانست با غلبه بر فرانسه پرمهره و پرستاره، پس از 12 سال راهی دیدار پایانی رقابت‌های یورو شود. لاروخا با گل‌های لامین یامال و دنی اولمو، نسخه تیم ملی فرانسه را پیچید و نایب قهرمان جام جهانی را در شهر مونیخ شکست داد. این پیروزی مهر تاییدی بود بر آمادگی و اقتدار ماتادورها در این دوره از مسابقات، چرا که آن‌ها توانستند مدعی جدی قهرمانی را از پیش روی بردارند.

حالا شاگردان لوییس د لا فوئنته، امشب به تماشای دیدار حساس دو تیم هلند و انگلیس می‌نشینند تا حریف خود در فینال را بشناسند. هرچند که ماتادورها در این تورنمنت نشان دادند تیم ترسناکی هستند و چندان توجهی به تیمی که در مقابل قرار دارد نمی‌کنند. آن‌ها پس از صعود مقتدرانه از گروه مرگ، با شکست دادن آلمان میزبان و فرانسه مدعی به فینال رسیدند.

حالا رودری، هافبک دفاعی تیم ملی اسپانیا در این رابطه گفت: «این‌که در فینال مقابل کدام تیم بازی می‌کنیم زیاد اهمیت ندارد، چون بازی فینال در هر صورت سخت و دشوار است. ما باید با تمام وجودمان در این بازی پا به میدان بگذاریم.»

او در ادامه صحبت‌هایش گفت: «چندان دنبال جوایز فردی مثل توپ طلا نیستم. اگر روزی آن را به دست بیاورم خوشحال می‌شوم و اگر هم هرگز آن را نبرم ناراحت نمی‌شوم.»

1428