مشخص شدن مقصد احتمالی موراتا؛ اتلتیکو جانشینش را مشخص کرد

مشخص شدن مقصد احتمالی موراتا؛ اتلتیکو جانشینش را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - آلوارو موراتا مهاجم تیم ملی اسپانیا به نظر می رسد که مقصد آینده خود را مشخص کرده و از سویی اتلتیکو نیز جانشین او را برگزیده است!

به گزارش فوتبالی، زلاتان ابراهیموویچ مشاور ورزشی میلان در تلاش است تا استخدام موراتا را نهایی کند. در حقیقت گاتزتا گزارش داده است که ایبرا شخصا با موراتا تماس گرفته و این گفتگو بسیار مثبت بوده و بازیکن اتلتیکو به میلان اوکی داده است. 

در حقیقت موراتا پس از اتمام یورو ممکن است که به میلان سفر کند و انتقال را نهایی کند. گفته می شود که فونسکا سرمربی میلان نیز از این انتقال حمایت کرده است. 

از سویی به نظر می رسد که اتلتیکو جایگزین موراتا را انتخاب کرده است. آنها در نظر دارند که به سراغ رندال کولو موانی مهاجم تیم ملی فرانسه بروند. دووبیک مهاجم اوکراینی ژیرونا گزینه دیگر آنهاست. 

کولو موانی در پی اس جی حضور دارد اما تیم فرانسوی به دنبال خرید در خط حمله برای پر کردن جای امباپه است و همین مسئله ممکن است که عرصه را برای رندال تنگ کند و این بازیکن به جدایی بیاندیشد. 

موراتا در یورو 2024 کاپیتان تیم ملی اسپانیا بوده که یک گل هم به ثمر رسانده است و امیدوار است که در فینال روز یکشنبه در برلین بتواند جام را بالای سر ببرد.

4125