ستاره آرژانتینی منچسترسیتی خبر از خداحافظی مسی از فوتبال ملی داد

ستاره آرژانتینی منچسترسیتی خبر از خداحافظی مسی از فوتبال ملی داد

پایگاه خبری فوتبالی- خولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی خبر داد که ممکن است کوپا آمریکا 2024 آخرین تورنمنت ملی لیونل مسی باشد.

به گزارش فوتبالی، آرژانتین بامداد امروز توانست با عبور از سد تیم ملی کانادا در مرحله نیمه نهایی کوپا آمریکا 2024 یک بار دیگر به دیدار پایانی این رقابت‌ها راه پیدا کند. شاگردان اسکالونی با 2 گل کانادا را شکست دادند. لیونل مسی و خولیان آلوارز گلزنان آلبی سلسته در این مسابقه بودند. حالا آرژانتینی‌ها منتظرند تا حریفشان در فینال مشخص شود. بامداد فردا اروگوئه و کلمبیا دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد تا تکلیف دیگر تیم فینالیست این مسابقات روشن شود.

اما تیم ملی آرژانتین در حالی باید در مسابقه فینال به میدان برود که امکان دارد چند ستاره سرشناس این تیم پس از بازی فینال از فوتبال ملی خداحافظی کنند. آنخل دیماریا در مصاحبه‌ای پس از پایان دیدار برابر کانادا این موضوع را اعلام کرد. حالا خولیان آلوارز، ستاره آرژانتینی باشگاه منچسترسیتی نیز خبر داد که کوپا آمریکا 2024، احتمالا آخرین تورنمنت ملی لیونل مسی خواهد بود.

آلوارز در این رابطه گفت: «مسی پیش از بازی به ما گفت که ممکن است این آخرین تورنمنت من باشد، پس با صعود به فینال آن را به من هدیه بدهید. ما هم به او قول دادیم که این کار را انجام دهیم و حالا خوشحالیم که به قولمان عمل کردیم.»

حالا باید منتظر ماند دید آیا واقعا این آخرین تورنمنت ملی لیونل مسی است یا او تنها خواسته است از این طریق به بازیکنان تیمش انگیزه بدهد.

1428