حمله هواداران اسپانیا به صفحه هافبک تیم ملی فرانسه در اینستاگرام

حمله هواداران اسپانیا به صفحه هافبک تیم ملی فرانسه در اینستاگرام

پایگاه خبری فوتبالی- آدرین ربیو، هافبک 28 ساله تیم ملی فرانسه پیش از دیدار حساس تیمش برابر اسپانیا علیه لامین یامال جنگ روانی به راه انداخت، و حالا پس از درخشش یامال برابر فرانسه، هواداران اسپانیا به صفحه شخصی این بازیکن هجوم بردند که باعث شد او کامنت‌های پست آخر خود را ببندد.

به گزارش فوتبالی، در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2024، تیم‌های ملی فرانسه و اسپانیا در ورزشگاه آلیانز آرنا شهر مونیخ در مقابل همدیگر قرار گرفتند که در نهایت ماتادورها موفق شدند با گل‌های لامین یامال و دنی اولمو از سد نایب قهرمان جام جهانی 2022 عبور کنند و به دیدار فینال صعود کنند. لامین یامال در این مسابقه درخشان ظاهر شد و یک بار دیگر نگاه‌ها را به خود خیره کرد.

آدرین ربیو، هافبک 28 ساله تیم ملی فرانسه در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر اسپانیا گفته بود: «یامال برای رسیدن به بازی فینال باید بیشتر تلاش کند!» این جمله باعث شد تا جنگ روانی میان دو تیم بالا بگیرد و یامال با یک استوری به صورت غیرمستقیم جواب ربیو را داد.

اما در میدان، این یامال بود که توانست در پیش چشمان ربیو خروس‌ها را از پا در بیاورد. او در دقیقه 21 در حالی دروازه فرانسه را از پشت محوطه جریمه باز کرد که آدرین ربیو مامور مهار ضربه او بود. این اتفاق باعث شد تا هواداران بارسلونا و تیم ملی اسپانیا پس از پایان بازی به صفحه شخصی آدرین ربیو هجوم ببرند که هافبک فرانسوی هم کامنت‌های پست آخر صفحه اینستاگرامش را بست تا از ادامه این روند جلوگیری کند.

1428