لیونل مسی و یارانش به فینال کوپا آمه‌ریکا راه یافتند

لیونل مسی و یارانش به فینال کوپا آمه‌ریکا راه یافتند

پایگاه خبری فوتبالی - آرژانتین موفق شد در مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا 2024 با نتیجه دو بر صفر کانادا را شکست دهد و اولین فینالیست این مسابقات قرار بگیرد.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 03:30 بامداد چهارشنبه در ورزشگاه مت لایف، اولین دیدار مرحله نیمه نهایی کوپا آمه ریکا بین تیم های آرژانتین و کانادا برگزار شد. این دو تیم در مرحله گروهی نیز با یک دیگر بازی کرده بودند که آلبی سلسته در آن بازی با حساب 2-0 به برتری رسیده بود و بالاتر از کانادا به عنوان تیم صدرنشین صعود کرد. دو تیم در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی موفق به حذف کردن حریفان خود شدند تا یک بار دیگر در نیمه نهایی با هم بازی کنند. 

در نیم اول، آرژانتین کاملاً تیم برتر میدان بود و در دقیقه 22، خولین آلوارز مهاجم باشگاه منچسترسیتی گل اول را برای آرژانتین به ثمر رساند. پس از این گل، کانادا کمی جلو کشید، اما نتوانست کار خاصی انجام دهد.

در نیمه دوم، قهرمان جهان خیلی سریع در دقیقه 51 به گل رسید. شوت انزو فرناندز در میانه راه با اشاره کوچک مسی وارد دروازه کانادا شد تا همان نتیجه مرحله گروهی تکرار شود و آرژانتین اولین فینالیست کوپا آمه ریکا لقب بگیرد. 

دیگر بازی نیمه نهایی بامداد پنج شنبه بین تیم های کلمبیا و اروگوئه برگزار خواهد شد.

4416