صحبت‌های زننده گل پیروزی اسپانیا مقابل فرانسه بعد از صعود به فینال یورو 2024

صحبت‌های زننده گل پیروزی اسپانیا مقابل فرانسه بعد از صعود به فینال یورو 2024

پایگاه خبری فوتبالی - دنی اولمو با گلی که برای تیم ملی اسپانیا مقابل فرانسه به ثمر رساند، لاروخا یک قدم دیگر به کسب جام قهرمانی یورو 2024 نزدیک تر کرد.

به گزارش فوتبالی، سه شنبه شب تیم های فرانسه و اسپانیا از چهارچوب مرحله نیمه نهایی یورو 2024 در شهر مونیخ به مصاف هم رفتند. در ابتدا شاگردان دیدیه دشان با ضربه سر کولو موانی در دقیقه 8 به گل رسیدند، اما خیلی زود لامین یامال به این گل پاسخ داد و در دقیقه 25، دنی اولمو پس از فریب دادن اورلین شوامنی، دروازه فرانسه را برای بار دوم گشود تا اسپانیا به فینال یورو 2024 راه پیدا کند. این سومین گل دنی اولمو در یورو 2024 بود. 

دنی اولمو پس از سوت پایان بازی در ورزشگاه آلیانتس آرنا گفت: "ما حالا خیلی نزدیک هستیم، یک قدم دیگر تا موفقیت باقی مانده. خیلی خوب برای بازی نقشه کشیده بودیم. اگرچه یک گل زودهنگام دریافت کردیم، اما می دانستیم که چگونه به آن گل واکنش نشان دهیم و لامین یامال یک شوت خارق العاده زد و سپس من گلزنی کردم. در نیمه دوم کاملاً می دانستیم که چگونه بازی را کنترل کنیم."

اسپانیا حالا خودش را برای پنجمین فینالش در یورو آماده می کند و می خواهد برای چهارمین بار قهرمان اروپا شود. لاروخا در فینال به مصاف برنده بازی هلند - انگلیس خواهد رفت.

4416