بازیکنی که با مصدومیت پدری در تیم ملی اسپانیا ستاره شد

بازیکنی که با مصدومیت پدری در تیم ملی اسپانیا ستاره شد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از شگفتی های غیرمنتظره تیم ملی اسپانیا در یورو 2024، دنی اولمو بوده است.

به گزارش فوتبالی، اولمو در شروع یورو نیمکت نشین بود اما مصدومیت پدری همه چیز را عوض کرد. تیم ملی اسپانیا در یک هشتم نهایی یورو بازی آسانی با گرجستان داشت که دنی اولمو در آن بازی اولین گلش را در یورو به ثمر رساند. در بازی با آلمان، مصدومیت پدری باعث شد تا اولمو وارد زمین شود. این مصدومیت ناگهانی برای لاروخا سبب خیر شد و اولمو گلزنی کرد تا نقشی کلیدی در صعود اسپانیا به مرحله بعدی داشته باشد.

پدری ادامه یورو را از دست داد تا  اولمو در مقابل فرانسه فیکس شود. این بازیکن در این بازی گلزنی کرد تا به اولین بازیکن تاریخ تیم ملی اسپانیا تبدیل شود که در سه بازی متوالی در یورو گل می زند. اولمو در حال حاضر با سه گل یکی از آقای گل های یورو است که موسیالا، گاکپو و میکائوتادزه به اندازه او گل زده اند. از این جمع فقط مهاجم هلندی همچنان در یورو حضور دارد. 

در هر صورت اولمو یکی از شگفتی های شیرین دلافوئنته بوده است. هافبک لایپزیش شاید با همین عملکرد درها را به سوی انتقالش به غولهای اروپایی بگشاید. در سالهای اخیر بحث هایی در مورد بازگشت این بازیکن به بارسلونا مطرح بوده اما کاتالان ها فعلا توان مالی خرید او را ندارند.

4125