رکورد شگفت‌انگیزی که یامال از پله ربود

رکورد شگفت‌انگیزی که یامال از پله ربود

پایگاه خبری فوتبالی - لامین یامال در بازی اسپانیا و فرانسه رکورد شگفت انگیزی را ثبت کرد.

به گزارش فوتبالی، امباپه با گلزنی با 16 سال و 362 روز سه رکوردی شگفت انگیز در تاریخ تورنمنت های ملی بزرگ دست پیدا کرد. لامین با شوتی تماشایی دروازه ماینیان را باز کرد و به جوان ترین گلزن تاریخ یورو یا جام جهانی تبدیل شد و رکورد پله را شکست. 

از زمان شروع یورو همه منتظر بودند تا یامال گلزنی کند و او در یکی از مهمترین بازیهای ممکن یعنی در نیمه نهایی طلسم را شکست. گل زیبای یامال باعث شد تا اسپانیا بتواند مقابل فرانسه کامبک بزند و به فینال برلین برسد تا در این بازی به مصاف برنده بازی انگلیس و هلند برسد. 

یامال حالا می خواهد فصل درخشانش را با قهرمانی یورو تمام کند. در حقیقت این بازیکن هر چند که از نظر تیمی فصل خوبی در بارسا نداشت اما از نظر انفرادی درخشان بود و حالا به شکستن و ویران کردن رکوردها ادامه می دهد.

لامین به نظر می رسد که آینده درخشانی را دارد چرا که به ندرت این فرصت پیش می آید که یک بازیکن در چنین سنی در یک تورنمنت ملی بزرگ و در نیمه نهایی یورو بدرخشد. این بازیکن قطعا با ادامه همین روند شانس زیادی برای کسب جوایز فردی نظیر جایزه پسر طلایی در سال جاری یا جوایزی نظیر توپ طلا در سالهای آینده را خواهد داشت.

4125