مدت زمان مصدومیت مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا مشخص شد

مدت زمان مصدومیت مدافع اروگوئه‌ای بارسلونا مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی- در جریان دیدار حساس دو تیم اروگوئه و برزیل در مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا، رونالد آرائوخو، مدافع باشگاه بارسلونا دچار مصدومیت شد و در نیمه نخست از زمین مسابقه خارج شد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اروگوئه در کوپا آمریکای 2024 یکی از تیم‌های مدعی به حساب می‌آید. این تیم با هدایت مارچلو بیلسای باتجربه و کارکشته در مرحله نیمه نهایی حضور دارد. آن‌ها پس از عبور از سد برزیل مدعی، توانستند به جمع چهار تیم برتر تورنمنت برسند و حالا باید به مصاف تیم ملی کلمبیا بروند. اما آن‌ها در این مرحله رونالد آرائوخو، یکی از بهترین بازیکنان خود و رهبر خط دفاعی را در اختیار ندارند.

در بررسی‌های نخست، گفته شد که این بازیکن رقابت‌های کوپا آمریکا را قطعا از دست داده است، اما پس از مدتی گفته شد که ممکن است دوران نقاهت این بازیکن بیشتر از حد تصور باشد. گفته می‌شد که مصدومیت این بازیکن احتمال دارد تا حدی شدید باشد که هفته‌های اول فصل جدید را از دست بدهد. این می‌تواند خبر بدی برای هانسی فلیک و هواداران بارسلونا باشد که روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بودند.

به نقل از خاوی میگل، خبرنگار اسپانیایی نشریه آ اس، آرائوخو نزدیک به دو ماه قادر به همراهی تیمش نیست. این یعنی احتمالا این بازیکن برای دیدار نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دسترس باشد.

هرچند که باید اضافه کرد در هفته‌های اخیر بحث فروش این بازیکن نیز در رسانه‌ها مطرح شد. مشکلاتی که او در رختکن به وجود آورد، ممکن است به فروشش در همین تابستان ختم شود.

 1428