نقشه تیم ملی هلند برای مهار ستاره انگلیس در بازی نیمه نهایی

نقشه تیم ملی هلند برای مهار ستاره انگلیس در بازی نیمه نهایی

پایگاه خبری فوتبالی – میکی فن دی فن از نقشه تیم ملی هلند برای متوقف کردن بوکایو ساکا پرده برداشته است.

به گزارش فوتبالی، فن دی فن مدافع تاتنهام و ساکا، ستاره تهاجمی آرسنال، سابقه رویارویی با یکدیگر در لیگ جزیره به عنوان رقیب را داشته اند اما اینبار این دو بازیکن شاغل در شمال لندن، در صحنه بین المللی و در بازی انگلیس و هلند ممکن است در مقابل هم قرار بگیرند. 

فن دی فن پیش از شروع این بازی حساس، به تیمش اخطار داده تا مراقب ستاره تیم حریف باشند، بازیکنی که در بازی مقابل آلمان در دور قبل خود را ثابت کرد و ممکن است بلای جان تیم رونالد کومان شود.

او پیش از این بازی مهم درباره رویارویی با ساکا گفت:" ساکا فوتبالیست بی نظیری است که سرعت بالایی دارد اما فن دایک و آکه نیز سرعت خوبی دارند و مطمئنم که می‌توانند او را کنترل کنند. من ساکا را به خاطر بازی کردنش در آرسنال به خوبی می‌شناسم و دو بار مقابلش بازی کرده ام. خواهیم دید که آیا سرمربی مرا در ترکیب قرار خواهد داد یا خیر."

هنگامی که از فن دی فن درباره اینکه آیا می‌تواند با سرعت ساکا مقابله کند سوال پرسیده شد، خود او ادعا کرد که بازیکن سریعتری است و گاکپو، هم تیمی اش نیز او را سریعترین بازیکن لیگ جزیره نامید. باید دید که آیا کومان او را برای بازی مقابل انگلیس اولین بار در این رقابت‌ها از ابتدا در ترکیب تیمش قرار خواهد داد یا خیر.

2102