خانم گل‌های فوتسال زنان در سایپا؛ سوپر استارها دور هم جمع شدند

خانم گل‌های فوتسال زنان در سایپا؛ سوپر استارها دور هم جمع شدند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم فوتسال زنان سایپا تنها تیمی است که این روز ها فعالیت نقل و انتقالاتی خود را برای شروع لیگ برتر یا همان سوپر لیگ سابق آغاز کرده است. آنها در چند روز گذشته تقریبا تمامی خرید های خود را انجام دادند.

به گزارش فوتبالی، چند روز قبل از سوی سازمان لیگ فوتسال اعلام شد نام سوپر لیگ زنان به لیگ برتر تغییر کرده است تا از این به بعد با مسابقات با این نام برگزار شود. لیگ برتر قرار است از روز ۱۶ شهریور آغاز شود و تا اینجای کار تنها تیمی که فعالیت خود را آغاز کرده سایپا بوده است.

تیم چهارم پارسال فقط قهرمانی می خواهد

سایپایی ها فصل گذشته هم خرید های خوبی داشتند و کار خود را با معصومه رضازاده آغاز کردند. اما این تیم نتوانست مقامی بهتر از چهارمی کسب کند تا مدیران سایپا به فکر تغییرات گسترده در تیم خود بیافتند. آن ها این فصل به جز قهرمانی چیزی نمی خواهند.

کار سخت مربی نایب قهرمان؛ الان وقت قهرمانی است

سایپایی ها برای این فصل لیگ برتر سکان هدایت تیم خود را به فاطمه شریف دادند. شریف طی سال هایی که مربیگری کرده همواره تیمش را در بالای جدول نگه داشته و چه بسا اگر آن مساوی عجیب مقابل مس رفسنجان در دو فصل قبل نبود او یک قهرمانی به عنوان مربی در فوتسال ایران داشت اما او را باید مربی ای دانست که با نایب قهرمانی عجین شده است. فاطمه شریف این فصل با بازیکنانی که جذب کرده فرصت این را دارد تا بالاخره در فوتسال ایران قهرمان شود. کار سختی که باید دید سرانجامش چه می شود.

سوپر استار ها دور هم جمع شدند

باشگاه سایپا در چند روز گذشته خرید ها و تمدید های خوبی داشته است. آنها برای این فصل فرزانه توسلی، سارا شیربیگی، مریم سید، مهتاب بنایی و نگار یعقوبی را جذب کردند که همه آن ها در تیم ملی حضور دارند. از طرفی آن ها با نسیمه غلامی هم برای تمدید به توافق رسیدند تا کاپیتان سابق تیم ملی و خانم گل فصل گذشته سوپرلیگ برای فصل پیش رو هم نارنجی پوش بماند.

خانم گل ها به هم رسیدند

امروز قبل از اعزام تیم ملی فوتسال زنان به چین، سارا شیربیگی قرارداد خود را با تیم فوتسال سایپا به امضا رساند. شیربیگی بازیکنی است که همواره در ایران و آسیا شانس بالایی برای خانم گلی دارد و این کار را چند باری انجام داده است. او در اولین دوره سوپر لیگ هم با ۲۹ گل زده خانم گل شد اما فصل قبل این عنوان به نسیمه غلامی رسید. نکته جالب اینکه خانم گل های دو فصل اخیر فوتسال ایران قرار است در این فصل کنار هم قرار بگیرند.

لیگ برتر فوتسال زنان دوم مرداد قرعه کشی می شود و ۱۶ شهریور هفته اول آن آغاز می شود.

۶۰۰۱