منچستریونایتد مدافع مورد نظر رئال مادرید را ربود؟

منچستریونایتد مدافع مورد نظر رئال مادرید را ربود؟

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می شود که لیل، پیشنهاد 42 میلیون پوندی منچستریونایتد برای فروش لنی یورو را پذیرفته است و شیاطین سرخ ممکن است که بازیکن مورد نظر رئال مادرید را بربایند. 

به گزارش فوتبالی، نبیل جلیت، خبرنگار فرانس فوتبال گزارش داده است که منچستریونایتد گامی جدی را به سوی جذب یکی از آینده دارترین مدافعان فوتبال اروپا  برداشته و حاضر شده تا 50 میلیون یورو نقد به علاوه پاداش بر اساس عملکرد را برای خرید یورو بپردازد. لیل این پیشنهاد را پذیرفته چرا که مبلغ پیشنهادی بالاتر از مبلغ پیشنهادی 35 میلیونی رئال مادرید است. 

البته هنوز لنی یورو تصمیم نهایی در مورد آینده اش را نگرفته است. اولویت این بازیکن این است که به رئال مادرید ملحق شود اما نکته این جاست که رئال حاضر نیست که مبلغ درخواستی لیل را بپذیرد. 

یورو تا سال 2025 با لیل قرارداد دارد و باشگاه فرانسوی مجبور است که او را در همین تابستان بفروشد تا سال آینده رایگان از دستش ندهد.  فعلا از نظر مالی پیشنهاد یونایتد از رئال بهتر است  و باید دید که چه اتفاقی در مورد آینده یورو رخ می دهد.

رئال مادرید با جدایی ناچو فرناندز مجبور است که در پست دفاع میانی خرید کند و اگر با یورو به توافق نرسند، مجبور هستند که به سراغ گزینه های دیگری بروند.

4125