پیام خوش مدیرکل به تی‌تی‌ها: هواداران تراکتور نگران میزبانی نباشند

پیام خوش مدیرکل به تی‌تی‌ها: هواداران تراکتور نگران میزبانی نباشند

پایگاه خبری فوتبالی - حبیب ستوده‌نژاد می‌گوید هواداران این تیم نگران میزبانی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز نباشند.

به گزارش فوتبالی، صحبت های دیروز داود رفعتی، دبیر کارگروه استانداردسازی استادیوم‌ها، مورد توجه هواداران تراکتور قرار گرفته است. رفعتی درباره ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مدعی شده بود که این استادیوم ایراداتی دارد که اگر رفع نشود، بازی‌ها در این ورزشگاه باید بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی: درباره این موضوع به خبرنگار فوتبالی می‌گوید: «برای ورزشگاه ما چهار الی پنج ایراد گرفته‌اند که دستور داده‌ام، برطرف شود و کارها در حال انجام شدن است. خود من امروز به ورزشگاه سر زدم و قرار است روز شنبه هم آقای امیرحسین روشنک از ورزشگاه بازدید کنند.»

وی ادامه داد: «هواداران تراکتور نگران میزبانی نباشند چرا که تمام تلاش ما این است مشکلات را تا زمان آغاز لیگ برتر برطرف کنیم تا هواداران از امتیاز میزبانی استفاده کرده و بازی های تیم محبوب خود را تماشا کنند. به موازات این موارد، بحث نصب گیت‌ها و کاشت چمن ذخیره را هم دنبال می‌کنیم.»

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی در پایان در رابطه با برگزاری جلسه نهایی محمدرضا زنوزی با مسئولان استانی هم گفت: «هنوز این جلسه برگزار نشده و فکر می‌کنم به زودی این اتفاق بیفتد.»

1997