ستاره‌های NBA به خط شدند؛ لبران جیمز و استفن کری آماده برای طلای المپیک!

ستاره‌های NBA به خط شدند؛ لبران جیمز و استفن کری آماده برای طلای المپیک!

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی بسکتبال آمریکا با تمام قوا در المپیک پاریس شرکت می‌کند و به‌دنبال مدال طلا است.

به گزارش فوتبالی، المپیک پاریس به‌زودی آغاز می‌شود و یکی از جذاب‌ترین رشته‌های این تورنمنت بسکتبال است. جایی که مدعیانی مثل آمریکا، صربستان، فرانسه و… حضور دارند. تیم ملی بسکتبال آمریکا خلاف دوره‌های گذشته با تمام قوا وارد مسابقات شده است و نام‌های مطرح NBA در لیست انتقام‌جویان دیده می‌شوند.

ستارگان بسکتبال از روز جمعه دور هم جمع شده‌اند و اکنون در کمپ تمرینی لاس وگاس حضور دارند. اولین بازی دوستانه یاران لبران جیمز بامداد پنج‌شنبه برابر کانادا برگزار می‌شود و سپس در دو بازی دیگر به مصاف استرالیا و صربستان می‌روند.

تیم ملی بسکتبال آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۳ عملکرد خوبی نداشت و به مقام چهارمی رسید، این دقیقا همان جرقه‌ای بود که انتقام‌جویان به آن نیاز داشتند و با تلاش‌های لبران جیمز قرار بر این شد که آمریکا با تمام توان خود در المپیک شرکت کند. لبران جیمز پس از سال ۲۰۱۲ به تیم ملی آمریکا برگشته است تا برای کسب سومین طلای المپیک خود تلاش کند و باید دید درنهایت چه اتفاقی رخ می‌دهد.

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک پاریس به این شرح است؛ لبران جیمز (لیکرز)، استفن کری (گلدن استیت)، کوین دورنت (فینیکس سانز)، کوای لنرد (کیلیپرز)، آنتونی دیویس (لیکرز)، جوئل امبید (فیلادلفیا)، جیسن تیتم (بوستون سلتیکس)، دوین بوکر (فینیکس سانز)، بم آدبایو (میامی)، آنتونی ادواردز (مینه‌سوتا)، جرو هالیدی (بوستون سلتیکس) و تایریس هلیبرتن (ایندیانا).

5793