جذب لیموچی چقدر برای پرسپولیس هزینه دارد؟

جذب لیموچی چقدر برای پرسپولیس هزینه دارد؟

پایگاه خبری فوتبالی- هر فصل که می‌گذرد قیمت‌ بازیکنان عجیب‌تر و باورنکردنی‌تر می‌شود و گویا این فصل قرار است شاهد رکورد جدید در این زمینه باشیم.

به گزارش فوتبالی،  بعد از جدایی جواد آقایی‌پور از استقلال خوزستان که پول خوبی را بابت رضایتنامه‌اش به حساب باشگاه اهوازی واریز کرده است، حالا نوبت به مهدی لیموچی رسیده تا همان سناریوی قبلی در مورد او تکرار شود.

این بار باشگاه آلومینیوم اراک است که در قبال جدایی یکی از بهترین بازیکنان فصل قبلش رقم عجیبی را درخواست کرده است.

محمد رجاییان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم که پیش از این در گفت و گو با فوتبالی اعلام کرده بود، رقمی مشابه رقم رضایتنامه آقایی‌پور برای لیموچی می‌خواهد، دیروز دوباره این شرط را به گوش پرسپولیسی‌ها رساند که اگر وینگر این تیم را می‌خواهند، باید رقم قابل توجهی به حساب باشگاه اراکی واریز کنند.

در شرایطی که باشگاه سپاهان، ارقام منتشرشده درباره هزینه این تیم برای جذب آقایی‌پور را تایید نمی‌کند، گفته شده که استقلال خوزستان، برای صدور رضایتنامه این بازیکن، شرط 30 میلیارد تومانی گذاشته بود. 

خبری که اگر صحت داشته باشد، پرسپولیس هم برای جذب وینگر آلومینیوم، باید مبلغی در همین حدود هزینه کند ( امروز یکی از روزنامه‌ها مدعی شد که شاید پرسپولیس با 20 میلیارد تومان هم بتواند این بازیکن را جذب کند) و قطعا کار راحتی برای گرفتن رضایتتنامه لیموچی نخواهد داشت.

لیموچی فصل گذشته با 5 گل و 5 پاس گل بهترین بازیکن آلومینیومی‌ها بود و عملکرد خوبی داشت. البته تجربه پیش از این نشان داده که درخشش در تیم‌های کوچکتر تضمینی برای موفقیت بازیکن‌ها در تیم‌های بزرگتر نیست. البته مهم‌تر از آن عادی شدن مبلغ رضایت‌نامه‌های نجومی و عجیب برای بازیکنان است که به نظر می‌رسد در این مورد تیم‌ها قرار است از دست هم کپی‌برداری کنند.

4326