پیش بازی اسپانیا - فرانسه؛ اولین فینالیست مشخص می‌شود

پیش بازی اسپانیا - فرانسه؛ اولین فینالیست مشخص می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی - قرار است که امشب (سه شنبه نوزدهم تیر ماه) از ساعت 22:30 به وقت ایران تیم ملی اسپانیا و تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی یورو 2024، در ورزشگاه آلیانز آرنا در شهر مونیخ به مصاف هم بروند.

به گزارش فوتبالی ، امشب یک نبرد بزرگ در فوتبال اروپا بر پا است و قرار است که اولین فینالیست این دوره از بازی های جام ملت های اروپا مشخص شود. این اولین باری نیست که تیم ملی فرانسه و تیم ملی اسپانیا در رقابت های جام ملت های اروپا رو در روی هم قرار می گیرند. در سال 1984 و 2000، تیم ملی فرانسه در بازی های جام ملت های اروپا موفق شد تیم ملی اسپانیا را شکست بدهد. در رقابت های یورو 2012 هم تیم ملی اسپانیا موفق شد تیم ملی فرانسه را شکست بدهد.

کیلیان امباپه می تواند امشب تبدیل به ستاره فرانسوی ها شود. نگاه در این بازی به طور ویژه ای روی او است. در واقع امباپه در این تورنمنت هنوز نتوانسته است درخشش خاصی داشته باشد و فقط از روی نقطه پنالتی گلزنی کرده است. او حالا به دنبال این است که در این بازی بزرگ خودی نشان بدهد. در سوی دیگر میدان بازیکن جوانی مثل لامین یامال می تواند این بازی را تبدیل به صحنه درخشش خود کند. شرایط در این دیدار به شکلی است که بازیکنی که بتواند درخشان ظاهر شود هرگز از یاد ها فراموش نخواهد شد.

با به پایان رسیدن این بازی، اولین فینالیست یورو 2024 مشخص می شود. بازی دیگر مرحله نیمه نهایی میان تیم ملی انگلیس و تیم ملی هلند برگزار خواهد شد.

1470