پاری سن ژرمن برای جذب مدافع یوونتوس تلاش می کند

پاری سن ژرمن برای جذب مدافع یوونتوس تلاش می کند

پایگاه خبری فوتبالی- مذاکرات پاری سن ژرمن برای جذب مدافع اسپانیایی یوونتوس آغاز شد.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو باشگاه پاری سن ژرمن مذاکرات خود را با یوونتوس برای جذب دین هویسن مدافع جوان و اسپانیایی این باشگاه آغاز کرده است. دین هویسن فصل گذشته و نیم‌ فصل دوم را در تیم رم به شکل قرضی سپری کرد و بازی‌ های خوبی را به نمایش گذاشت و باعث شد که هم‌ قیمت او در بازار نقل و انتقالات بالا برود و هم تیم های بیشتری برای جذب این بازیکن اعلام آمادگی کنند.

در حال حاضر در برنامه های پاری سن ژرمن، جذب یک مدافع میانی جوان وجود دارد و لنی یورو که هدف اصلی بود مسیر خود را انتخاب کرده و ترجیح می‌دهد به رئال مادرید بپیوندد و حالا باشگاه فرانسوی برای هویسن تلاش میکند که از قبل در دسترس است. این بازیکن که می توانست برای دو تیم ملی مختلف بازی کند در نهایت تصمیم گرفت اسپانیا را برای ادامه دوران ملی خود انتخاب کند و در رده های پایه تیم ملی اسپانیا حضور دارد.

 انتظار می رود دین هویسن در روزهای آینده یوونتوس را ترک کند و قیمت او حدود ۲۵ میلیون یورو به علاوه پاداش خواهد بود. چندین باشگاه علاقه مند به جذب او هستند و یوونتوس هم آماده فروش هویسن است و منتظر بهترین پیشنهاد که برای توافق نهایی ارسال شود.

۱۰۰۹