قهرمانِ کوچک؛ وقتی حسن یزدانی رویای خود را زندگی کرد!

قهرمانِ کوچک؛ وقتی حسن یزدانی رویای خود را زندگی کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- پادشاه کشتی جهان در المپیک پاریس هم به دنبال مدال طلا است و البته در این راه، حریف سختی به نام آرون بروکس را پیشِ روی خود می‌بیند.

به گزارش فوتبالی، حسن یزدانی بدون شک یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیران جهان است و هنوز وقت زیادی برای افتخارآفرینی دارد. پنج مرداد رقابت‌های المپیک در پاریس آغاز می‌شود و کاروان ایران امید زیادی به کسب طلای حسن یزدانی دارد.

یزدانی پیش از این هم سابقه قهرمانی در المپیک را دارد؛ سال ۲۰۱۶ حسن یزدانی در وزن ۷۴ کیلوگرم کشتی آزاد به روی تشک رفت و در فینال این رقابت‌ها انور گدویف روس را شکست داد. پیش از مدال طلای حسن یزدانی، علیرضا دبیر در سیدنی موفق شده بود مدال طلای کشتی آزاد را کسب کند.

یزدانی در پاریس دیوید تیلور را مقابل خود نمی‌بیند. زیرا «مجیک من» در انتخابی کشتی آمریکا برابر آرون بروکس جوان شکست خورد و حالا بروکس جدی‌ترین رقیب حسن یزدانی محسوب می‌شود. عده زیادی اعتقاد دارند با توجه به تجربه یزدانی، روی کاغذ مدال طلای وزن ۸۶ کیلوگرم پادشاه در پاریس قطعی است.

صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی در آستانه آغاز این رقابت حساس، عکس نوجوانی حسن یزدانی را کنار عکس قهرمانی او قرار داد و نوشت: «رویا داشتن مقابل به‌ دست آوردن رویا». اکنون باید دید آیا یزدانی می‌تواند دومین مدال طلای المپیک خود را کسب کند یا نه.


5793