پیشنهاد جدید منچستریونایتد برای جذب مدافع اورتون

پیشنهاد جدید منچستریونایتد برای جذب مدافع اورتون

پایگاه خبری فوتبالی- منچستریونایتد پیشنهاد جدیدی برای مدافع اورتون در نظر گرفته است.

به گزارش فوتبالی، مطابق خبر فابریزیو رومانو
منچستریونایتد به احتمال فراوان پیشنهاد بهبود یافته ای را برای جذب جراد برانتویت مدافع بلند قامت باشگاه اورتون ارائه خواهد کرد. با این حال منچستریونایتد و اورتون در حال حاضر بیش از ۳۰ میلیون پوند از نظر ارزش گذاری مدنظر خود فاصله دارند، بنابراین باید دید که آیا آنها می توانند به توافق برسند یا باز هم این توافق صورت نخواهد گرفت.

پیشنهاد بهبود یافته منچستریونایتد به ارزش ۴۵ میلیون پوند هزینه ثابت به علاوه ۵ میلیون پوند هزینه های اضافی برای جذب جراد برنتویت که به باشگاه اورتون ارسال شده است اما اورتون بر روی قیمت درخواستی ۶۵ الی ۷۰ میلیون پوندی خود اصرار دارد و در این مرحله هیچ معامله ای وجود ندارد و دو طرف هنوز با توافق فاصله زیادی دارند.

به جز این بازیکن منچستریونایتد به طور جدی در حال بررسی انتقال ماتیاس ده لیخت از بایرن مونیخ است و با تشدید تلاش‌ های شیاطین سرخ برای تقویت خط دفاعی خود، نام ده لیخت به عنوان یک کاندیدای قابل قبول در نظر گرفته می‌شود. البته هنوز مذاکرات دو باشگاه برای ده لیخت انجام نشده است و هنوز اطمینانی وجود ندارد تا این انتقال اتفاق بیفتد، با این حال او به عنوان یک هدف مهم در لیست منچستریونایتد ذکر شده است زیرا ده لیخت از زمان حضور در آژاکس در رادار این تیم بوده است.

۱۰۰۹