مجسمه ترسناک سادیو مانه در سنگال که مجددا سوژه شبکه های اجتماعی شد!

مجسمه ترسناک سادیو مانه در سنگال که مجددا سوژه شبکه های اجتماعی شد!

پایگاه خبری فوتبالی- از مجسمه عجیب سادیو مانه در زادگاه او سنگال رونمایی شد.

به گزارش فوتبالی، مجسمه عجیب و ترسناک سادیو مانه بازیکن شماره ۱۰ تیم ملی سنگال در زادگاه او ساخته شد. این مهاجم ۳۱ ساله که در تابستان ۲۰۲۲ پس از 6 سال حضور در لیورپول به بایرن مونیخ پیوست دوران موفقی را در فوتبال آلمان سپری نکرد و راهی فوتبال عربستان شد تا همبازی کریستیانو رونالدو شود و دوران خوبی را در این تیم سپری کند‌. او همچنان در بامبالی که روستایی در جنوب سنگال و زادگاه او است به کارهای عام المنفعه خود ادامه می دهد و مبالغ قابل توجهی از دستمزد خود را برای کمک به بهبود شرایط روستای دورافتاده زادگاهش اهدا کرده که با این مبالغ اتفاقات جالبی هم رخ داده است. از جمله مبلغ ۵۰۰ هزار پوند که برای ساخت یک بیمارستان جدید هزینه شد و همچنین او اخیراً متعهد شد ۲۰۰ هزار پوند برای یک مدرسه متوسطه جدید هزینه شود.

یک هنرمند سنگالی برای ادای احترام به جایگاه قهرمان ملی سنگال در جامعه محلی، مجسمه ای از مانه را طراحی و ساخته است که ظاهراً او را در حال اجرای جشنی در طول جام ملت های آفریقا 2021 نشان می دهد. تصویری از مجسمه بامبالی در چند روز اخیر مجددا در شبکه های اجتماعی دست به دست شده است که به سوژه جالبی تبدیل شد.

این مجسمه که پیش از این هم مورد تمسخر قرار گرفته بود کوچکترین شباهتی به مانه ندارد و بیشتر شبیه شخصیت های فیلم های ترسناک در آمده و به همین دلیل در شبکه های اجتماعی بارها دست به دست شده است.

۱۰۰۹