بمب تابستانی بشیکتاش در آستانه نهایی شدن

بمب تابستانی بشیکتاش در آستانه نهایی شدن

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که بشیکتاش در حال نهایی کردن آخرین جزییات برای خرید آنخل دی ماریا بازیکن آرژانتینی اسبق رئال مادرید و منچستریونایتد باشد.

به گزارش فوتبالی، باشگاه ترکیه ای پیش از این خرید رافا سیلوا ملی پوش پرتغالی را نهایی کرده بود. آنها بیش از یک ماه است که با دی ماریا مذاکره می کنند و به نظر می رسد که به زودی این بازیکن 36 ساله را به خدمت خواهند گرفت.

بازیکن آرژانتینی برای تمدید با بنفیکا به توافق نرسیده است و مدیران بشیکتاش در نظر دارند که انتقال او را پس از کوپا آمریکا به صورت رسمی اعلام کنند و او را مورد معارفه قرار بدهند.  بشیکتاش می داند که کار سختی برای رقابت با فنرباغچه و گالاتاسرای در فصل آینده خواهند داشت اما خرید دی ماریا می تواند برای آنها بسیار مفید باشد.

دی ماریا خیلی دوست داشت که به آرژانتین برگردد و در روساریو سنترال بازی کند اما تهدید شدن خودش و خانواده اش توسط قاچاقچی های مواد مخدر باعث شد تا از این گزینه صرفنظر کند. گزینه دیگر برای او نیز انتقال به لیگ آمریکا و هم تیمی شدن با مسی در اینتر میامی بود اما باشگاه آرژانتینی به علت سقف دستمزد توان خرید او را نداشت. در این شرایط به نظر می رسد که حضور در بشیکتاش گزینه مناسبی برای دی ماریاست تا در فوتبال اروپا به کارش ادامه بدهد.

4125