تاپ سکرت/ مدیر سابق فدراسیون فوتبال هیچ جایی در لیست وزرای پزشکیان ندارد!

تاپ سکرت/ مدیر سابق فدراسیون فوتبال هیچ جایی در لیست وزرای پزشکیان ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی– در چند روز گذشته، لیست هایی از وزاری گمانه زنی شده مسعود پزشکیان، رییس جمهور منتخب در فضای مجازی منتشر شده است که اسامی و نامهای بعضا عجیب و غریبی در بین اسامی دیده می شود.

به گزارش فوتبالی، یکی از نامهایی که طی یکی دو روز گذشته برای پست وزارت ورزش در دولت دکتر مسعود پزشکیان، مطرح شده، سابقه مدیریت در سطح بالای فدراسیون فوتبال را دارد و حتی چندین خبرنگار هم به صورت عجیبی نام را در شبکه ایکس مطرح کردند که حتی کار به شبکه های اجتماعی مثل تلگرام هم رسید و آنجا هم نامش مطرح شد.

پیگیری‌های فوتبالی نشان می دهد نام این مدیر سابق توسط خودش و برخی نزدیکانش به برخی فعالان رسانه ای و مجازی داده شده و در واقع مدیر سابق فدراسیون فوتبال که البته کمتر از یک سال هم در فدراسیون فوتبال حضور داشت و برکنار و عزل هم شد، هیچ جایی در لیست وزرای پزشکیان ندارد و فقط به قصد بازارگرمی و مطرح شدن نامش این سناریو را طراحی کرده است. این مدیر سابق در حال حاضر هم در قوه قضاییه و هم در کمیته اخلاق، پروندههای باز دارد و ممکن است به زودی هم کمیته اخلاق درباره او حکم محرومیت جدیدی بدهد. باز هم تاکید می‌شود که رئیس جمهور منتخب و همراهانش، اصلا برنامه‌ای برای استفاده از این چهره در کابینه دولت ندارند و اصلا به او فکر نکرده‌اند و هر جا نامی از او مطرح شد، کاملا بی اساس است. فوتبالی از نزدیکان تیم جدید ریاست جمهوری که نزدیک به پزشکیان هستند هم استعلام گرفت و آنها هم گفتند اصلا چنین نامی را نمی شناسند که بخواهند آن را در لیست بگذارند!

جالب است بدانید که فعالان رسانه‌ای که برای این مدیر، توییت زده بودند، توییتهایشان را نیم‌ساعت بعد از انتشار، پاک کردند. هنوز معلوم نیست که رئیس جمهور منتخب ایران، چه کسی را به عنوان وزیر ورزش به مجلس معرفی می کند. هر چند گمانه‌زنی‌های زیادی در این باره شکل گرفته است. افرادی مثل مسعود سلطانی‌فر و رضا صالحی‌امیری به عنوان گزینه‌های احتمالی وزارت ورزش مطرح شده اما شنیده‌ها و پیگیری‌های فوتبالی حاکی از آن است که نه وزیر اسبق وزارت ورزش قرار است به ساختمان خیابان سئول برگردد نه رئیس کمیته ملی المپیک قرار است در پستی دیگر در ورزش، مشغول به کار شد.

قرار شده گزینه‌هایی که برای وزارت ورزش به مجلس معرفی می‌شوند، جوان، تحصیلکرده، دانشگاهی و ورزشکار باشند و سیاست دکتر پزشکیان، استفاده از وزرای سن بالا برای پستی که مربوط به ورزش و جوانان کشور است، نیست.

حالا باید منتظر ماند و دید که نهایتا دکتر پزشکیان و تیم همراهش، روی کدام گزینه برای وزارت ورزش، به جمع‌بندی خواهند رسید.

1984