نظر مهاجم فرانسه درباره دیدار با اسپانیا

نظر مهاجم فرانسه درباره دیدار با اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - رندال کولو موانی ستاره تیم ملی فرانسه در کنفرانس خبری پیش از بازی با اسپانیا حاضر شد و به سوال های خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش فوتبالی، رندال کولول موانی ستاره باشگاه پاریسن ژرمن به خبرنگاران گفت: "درست است که ما گل های زیادی نمی زنیم، اما همیشه موقعیت درست می کنیم و بقیه آن به ما مربوط است که ضربه نهایی را چگونه می زنیم. وقتی که گل اول سر برسد، بقیه گل ها هم از راه می رسند."

"دفاع کردن؟ وظیفه من کمک به هم تیمی هایم است و به همین خاطر ما اینجا هستیم. همگی با هم دفاع می کنیم. من از دفاع کردن لذت نمی برم، اما باید این کار را انجام دهم."

"کاپیتانی امباپه؟ در سطح باشگاهی او کاپیتان من بوده و فکر کنم رهبری برای او چیز طبیعی است. او همیشه ایده های خوبی به تیم می دهد و ما را نصیحت می کند. در چند سال اخیر، چیزهای زیادی دیده و آموخته و حالا آماده رهبری یک گروه است."

"من در زمین ترجیح می دهم در کنار یک مهاجم دیگر نیز بازی کنم، چون به من آزادی بیشتری می دهد. می توانم به کناره ها بروم یا در وسط بمانم."

"اسپانیا؟ بازی ها سخت و سخت تر می شوند. می خواهیم در نیمه نهایی برنده شویم. اسپانیا یکی از بهترین تیم های یورو 2024 است و آن ها می دانند که چگونه فوتبال بازی کنند. ما برای 3 شنبه آماده خواهیم بود."

4416