فهرست بازیکنان والیبال لهستان و برزیل برای المپیک اعلام شد

فهرست بازیکنان والیبال لهستان و برزیل برای المپیک اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی- تیم‌های والیبال لهستان و برزیل فهرست نفراتشان را برای حضور در المپیک در شرایطی اعلام کردند که این دو تیم در گروه مرگ قرار گرفتند.

به گزارش فوتبالی، نیکولا گربیچ، سرمربی تیم ملی والیبال لهستان با خط زدن  کارول کلوس، بارتوش بدنورز و یاکوب پوپیوچاک فهرست نفراتش را برای حضور در المپیک اعلام کرد. 

لهستان یکی از شانس‌های نخست قهرمانی در والیبال المپیک به حساب می‌آید و امیدوار است بتواند این دوره عنوان قهرمانی را به دست بیاورد. لهستانی‌ها که عنوان سوم لیگ ملت‌ها را در خانه به دست آوردند با تمام قوا در پاریس حضور خواهند داشت.

لهستان در المپیک در گروه مرگ قرار گرفته است و در اولین دیدارش در المپیک باید به مصاف مصر برود و در ادامه  به مصاف تیم ملی برزیل و ایتالیا خواهد رفت. 

فهرست لهستان برای المپیک

مارسین یانوش، گرزگورز اومچ،  بارتوژ کورک، لوکاس کچمارک ، ویلفردو لئون، توماس فورنال، الکساندر سولیوکا، کامیل سمنیوک ، یاکوب کوچانوفسکی، ماتئوش بینیک، نوربرت هوبر و پاول زاتورسکی

برزیل، قهرمان سه دوره المپیک نیز ۱۳ بازیکن را برای حضور در المپیک انتخاب کرد. برناردو رزنده، که برزیل را در المپیک ۲۰۰۴ آتن و ۲۰۱۶ ریو به مدال طلا رساند، سه بازیکن باتجربه این تیم که در ریو قهرمان شدند را نیز به پاریس خواهد برد. این ۳ بازیکن برونو رزنده(کاپیتان تیم)، لوکاس ساوت‌کمپ و ریکاردو لوکارلی هستند.

فهرست برزیل برای المپیک

برونو رزنده، فرناندو کرلینگ، آلن د سوزا، دارلان د سوزا، آدریانو خاویر، لوکاس برگمان، ریکاردو لوکارلی، یواندی لیل،  فلاویو گوالبرتو، ایساک سانتوس، لوکاس ساوت‌کمپ و تالس هوس

جایگزین: هنریکه هونوراتو 

گروه‌بندی مسابقات والیبال بازی‌های المپیک به شرح زیر است:

گروه اول: فرانسه، اسلوونی، کانادا و صربستان

گروه دوم: لهستان، ایتالیا، برزیل و مصر

گروه سوم: ژاپن، آمریکا، آرژانتین و آلمان

تیم‌های اول و دوم هر گروه به علاوه دو تیم برتر سوم هر گروه، هشت تیم راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی خواهند بود.

2636