نورافکن مسافر بندرانزلی؛ امید سپاهان سرباز ملوان شد

نورافکن مسافر بندرانزلی؛ امید سپاهان سرباز ملوان شد

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام رسمی مدیرعامل باشگاه سپاهان، امید نورافکن برای گذراندن خدمت سربازی راهی ملوان خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، سرانجام بعد از کلی کش و قوس فراوان و خبرهای ضد و نقیض از رسانه‌های مختلف مشخص شد که امید نورافکن در فصل پیش رو قطعا در سپاهان بازی نمی‌کند و برای گذراندن خدمت سربازی خود باید راهی تیم ملوان شود و در لیگ بیست و چهارم برای این تیم شمالی توپ بزند. 

مهدی آذربایجانی مدیر عامل باشگاه سپاهان با انتشار یک پست اینستاگرامی درباره روند نقل و انتقالاتی سپاهان، به هواداران این تیم خبرهایی داد که در بخشی از آن عنوان شده بود که " نورافکن برای سربازی از تیم جدا شده است."

نورافکن که هنوز هم یک ‌سال دیگر با سپاهان قرارداد دارد در شرایطی باید راهی تیم ملوان شود که هنوز تکلیف سرمربی و مدیرعامل این تیم برای فصل آتی مشخص نیست و همین می‌تواند او را با چالش جدیدی مواجه کند. جا دارد که به این نکته هم اشاره کنیم که هافبک ملی‌پوش سپاهان که یک بازیکن چند پسته به شمار می‌آید نمی‌تواند در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا طلایی‌پوشان را همراهی کند!

علاوه بر نورافکن که انصافاً در فصل گذشته عملکرد خوبی داشت و از زمان رها شدن از کمند مصدومیت و بازگشت به ترکیب سپاهان طراوت را به کمربند میانی این تیم بخشید و کمک شایانی در قهرمانی طلایی‌پوشان در جام حذفی کرد، گفته می‌شود ابوالفضل جلالی از استقلال هم تلاش‌هایش برای معافیت راه به جایی نبرده و او هم باید فصل آتی در انزلی به فوتبال خود ادامه بدهد. 

در 3 سال اخیر احمد زنده‌روح، سیاوش یزدانی، حسین مرادمند، میلاد سرلک و محمد عمری شاخص‌ترین چهره‌هایی بودند که سرباز بازیکن شده‌اند. 

9098