تغییر دوباره سطح های لیگ فوتسال زنان؛ این خانه آرامش ندارد

تغییر دوباره سطح های لیگ فوتسال زنان؛ این خانه آرامش ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- سازمان لیگ فوتسال در چند روز گذشته ابلاغیه را به باشگاه های فوتسال زنان صادر کرده که در آن یک بار دیگر نام سطوح مختلف لیگ های زنان تغییر کرده است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهم ترین چالش های سازمان لیگ در چند ماه اخیر سطح بندی لیگ های مختلف فوتسال زنان بوده است. چالشی که در چند وقت اخیر باعث سردرگمی تیم ها شده است.

چند ماه قبل و پس از پایان سوپر لیگ فوتسال زنان، سازمان لیگ اعلام کرد قصد دارد سوپر لیگ و لیگ برتر را ادغام کند تا تعداد لیگ ها کاهش یابد. البته مسئولان سازمان لیگ برنامه خاصی برای این ادغام ارائه ندادند و به جلسه ای با باشگاه ها پیرامون این موضوع بسنده کردند. در همان جلسه وقتی مسئولان سازمان لیگ با مخالفت باشگاه ها رو به رو شدند تصمیم گیری درباره ادغام و یا عدم ادغام سوپر لیگ و لیگ برتر را به زمان دیگری موکول کردند. در نهایت چند روز بعد مسئول برگزاری مسابقات فوتسال زنان طی مصاحبه ای اعلام کرد که ادغامی صورت نمیگیرد و مانند گذشته این لیگ ها برگزار می شود. 

اما چند روز قبل سازمان لیگ در نامه ای به هیات ها از تغییر مجدد نام سطوح لیگ های فوتبال زنان خبر داد. در این نامه سطح ها یک درجه پایین آمده اند. مثلا سوپرلیگ به لیگ برتر تغییر نام داده است و لیگ برتر به دسته یک تغییر نام داده اند. البته در تقویمی که سازمان لیگ داده است نام لیگ ها را به صورت قبل نوشته اند که خودش باعث سردرگمی تیم ها شده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این آخرین تغییر است یا تا زمان شروع لیگ ها باز هم این اسامی تغییر می کند. 

۶۰۰۱